پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کمالی پور نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات سیاسی وزرای استیضاح‌شده در مجلس و لابی‌گری برای جلوگیری از وصول استیضاح اظهار کرد: قطعاً زمانی که وزرا بفهمند طرح استیضاح آنان جدی است برای جلوگیری از وصول آن تلاش‌هایی را انجام می‌دهند ولی بنده به عنوان یکی از امضاکنندگان نامه استیضاح، اهل معامله نیستم و تا حصول نتیجه پای استیضاح خواهم ماند.

شعارسال: یحیی کمالی‌پور  اشاره به وضعیت نابسامان صنعت کشور گفت: دو طرح استیضاح آقای شریعتمداری که در مجموع با بیش از 80 امضا توسط نمایندگان مجلس تهیه شده بود در اولین جلسه علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

وی با تکذیب برخی اخبار مبنی بر انصراف برخی نمایندگان از استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بعد از تعطیلات مجلس قطعاً طرح استیضاح وزیر صنعت را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات سیاسی وزرای استیضاح‌شده در مجلس و لابی‌گری برای جلوگیری از وصول استیضاح اظهار کرد: قطعاً زمانی که وزرا بفهمند طرح استیضاح آنان جدی است برای جلوگیری از وصول آن تلاش‌هایی را انجام می‌دهند ولی بنده به عنوان یکی از امضاکنندگان نامه استیضاح، اهل معامله نیستم و تا حصول نتیجه پای استیضاح خواهم ماند.

کمالی‌پور تعداد نمایندگان امضاکننده طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را دو طرح عنوان کرده و اعلام کرد حدود 80 نفر این طرح را امضاء کرده اند وی افزود: به دلیل به حد نصاب رسیدن طرح استیضاح دیگر نیازی نبود تا امضای دیگر نمایندگان را جمع‌آوری کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد، با استیضاح وزیر صنعت، اوضاع این بخش مهم اقتصادی کشور سامان بیشتری یافته و نیروی کارآمد دیگری مدیریت بخش صنعت کشور را برعهده بگیرد. کمالی پور گفت:نمایندگان مجلس در استیضاح وزیر صمت جدی هستند و امضای خود را پس نمی گیرند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 19شهریور1397 ، کدخبر: 50418: www.didbaniran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین