پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
دکتر سید«موسی خادمی» در حاشیه دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه بحث‌های خیلی خوبی انجام شد و با تشکیل چندین کارگروه مسائل خاص در حوزه‌های ویژه مورد بررسی قرار گرفتند
شعارسال:استاندار لرستان از تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین استان‌های منطقه چهار کشور خبر داد.

دکتر سید«موسی خادمی» در حاشیه دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه بحث‌های خیلی خوبی انجام شد و با تشکیل چندین کارگروه مسائل خاص در حوزه‌های ویژه مورد بررسی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به طور مثال در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری، انرژی و حمل و نقل هر کدام از استان‌ها متقاضی شدند که اقداماتی انجام دهند.

خادمی افزود: همچنین قرار شد یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک بین چند استان شکل بگیرد که مگاپروژه‌ها و طرح‌های بزرگ را تعریف و انجام دهیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: علاوه بر این موارد اقدام فوری‌تری که در بودجه ۹۸ داریم این است که مسئولین استان‌های منطقه چهار، نمایندگان آنان و افراد موثر، جلساتی را با روسای قوا و مدیریت برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانند طرح‌های عمرانی و زیرساختی را در بودجه ۹۸ تا حدودی تامین اعتبار کنند.

وی یادآور شد: لرستان یکی از استان‌هایی است که مسئولیت حوزه کشاورزی را به عهده گرفته و بین استان‌های دیگر نیز تقسیم کار شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار23شهریور97، کدخبر: 97062311490، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
به این شکل طرح های بزرگی رو میتونن برای این استانها اجرا کنند
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین