پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تلفیق با مردم و بیان نیازهای آنها نخستین و مهمترین شاخصه نواصولگرایی یا جریان انقلابی است.با توجه به اوضاع سخت معیشتی امروز لازم است که جریان انقلابی گری دنبال مطالبه‌گری حق و حقوق مردم از دولت باشد؛ دولتی که امروز اختیارات لازم را دارد و در طول تاریخ انقلاب اسلامی رئیس جمهوری با این اندازه اختیار واقعا نداشتیم.

شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: انتظار من این است که اکنون همه دلسوزان نظام از جمله افراد انقلابی به صحنه بیایند و در خصوص نیازهای روز مردم و مسئله اقتصاد ورود پیدا کنند.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفت‏: با توجه به اوضاع سخت معیشتی امروز لازم است که جریان انقلابی گری دنبال مطالبه‌گری حق و حقوق مردم از دولت باشد؛ دولتی که امروز اختیارات لازم را دارد و در طول تاریخ انقلاب اسلامی رئیس جمهوری با این اندازه اختیار واقعا نداشتیم.

وی با بیان اینکه نباید کسانی که مسئولیت دارند از پاسخگویی به مردم فرار کنند، افزود: قطعا لازم است که در جریان اصولگرایی ضمن ایستادگی بر اصول، در شیوه‌ها و روش‌ها با توجه به شرایط و مقتضیات زمانی تغییرات اساسی انجام شود چرا که با این شیوه فعلی نتوانستند حق مطلب را ادا کنند.

حاجی دلیگانی در تبیین ویژگی های نواصول‌گرایی بیان کرد: مهمترن ویژگی این است که از جانب مردم مطالبه ‌گری داشته باشند و مطالبه گر حق و حقوق مردم باشند.

وی ادامه داد: این بهترین و مهمترین ویژگی است که جریان نواصولگرایی باید داشته باشد چون امروز مشکل مردم، مشکل اقتصادی است بنابراین جریان اصولگرایی باید بیش از گذشته به سمت مردم بیاید و حق و حقوق مردم را از کسانی که مسئول اجرای قانون اساسی هستند و مسئولیت پاسخگویی به مردم را دارند مطالبه کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ابراز داشت: اگر جریان اصولگرایی حق مردم را در چهارچوب قانون از مسئولین و دولتمردان ما مطالبه گری کند هم جریان انقلابی کشور و هم اکثریت قریب به اتفاق افراد جامعه را همراه خود دارد.

وی در پایان گفت‌و‌گو تلفیق با مردم و بیان نیازهای مردم را نخستین و مهمترین شاخصه نواصولگرایی یا جریان انقلابی معرفی کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فردا تاریخ انتشار 24 شهریور 97، کدمطلب: 871251، www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
مردم این همه مطالبات وحرفای خودشونو میزنن اما کسی نیس گوش بده کسی نیس کاری کنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین