پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۱۵۷۲۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به مشکل کمبود بودجه در دانشگاه‌ها گفت: تلاش این است که تا آغاز سال تحصیلی بالای ۵۰ درصد بودجه تخصیص داده شود.معاون فرهنگی وزارت علوم اضافه کرد: در جلساتی که با معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها داشتیم مسائل لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید گوشزد کردیم که این مجموعه‌ها برای برگزاری برنامه‌های استقبال از ورودی‌های جدید در دانشگاه‌ها ورود می‌کنند.

شعار سال: غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به مصادف شدن آغاز سال تحصیلی جدید با ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع) گفت: امسال خوشبختانه شروع سال تحصیلی جدید با ایام محرم مصادف شده و در این ایام هم شور وحال خاصی در دانشگاه‌ها ایجاد می‌شود.

وی افزود: مراسم آغاز سال تحصیلی و استقبال از دانشجویان ورودی جدید امسال هم مانند سال‌های گذشته بر اساس برنامه ریزی‌های دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد و معاونت فرهنگی در دانشگاه‌ها این مراسم‌های را با رویکرد محرم برگزار می‌کنند.

معاون فرهنگی وزارت علوم اضافه کرد: در جلساتی که با معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها داشتیم مسائل لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید گوشزد کردیم که این مجموعه‌ها برای برگزاری برنامه‌های استقبال از ورودی‌های جدید در دانشگاه‌ها ورود می‌کنند.

غفاری در خصوص تخصیص بودجه دانشگاه‌ها به ویژه بودجه فرهنگی گفت: به میزانی که تخصیص به دانشگاه‌ها داده شده بودجه فرهنگی نیز به همان میزان اختصاص یافته، اما در حال حاضر دانشگاه‌ها با مشکل کمبود بودجه مواجه هستند و تلاش ما این است که تا آغاز سال تحصیلی جدید بالای ۵۰ درصد بودجه تخصیص پیدا کند.

معاون فرهنگی وزارت علوم در خصوص برگزاری مراسم ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها گفت: درخواست وزارت علوم به نهاد ریاست جمهوری ارسال شده، اما هنوز مشخص نیست که کدام دانشگاه میزبان رئیس جمهور برای برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار 22شهریور 97، کدمطلب: 710197، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
خب بودجه دانشگاه که تغییر نکرده ولی همه ی مخارج چند برابر شده. حالا من نگران کیفیت غذای سلف هستم که بدتر نشه...
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
همینجوری شم غذای دانشگاه ها خیلی بد بود خدا از این به بعدش و رحم کنه واسه هرچیزی ازمون پول میگیرن
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین