پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۱۲۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: کلیه واحدهای اشتغال‌زایی روستاییان به مدت پنج سال، مناطق محروم ۱۰ سال و شرکت‌های دانش‌بنیان به مدت ۱۵ سال از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

شعارسال: سید ابوالفضل رضوی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که به مناسبت هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی و فرهنگی مرصاد برگزار شد، اظهار کرد: حرکت‌های کور و بی هدف دشمنان نشان‌دهنده اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: در راستای رونق‌بخشی به فضای کسب و کار کشور کلیه واحدهای اشتغال‌زایی روستاییان به مدت پنج سال، مناطق محروم ۱۰ سال و شرکت‌های دانش‌بنیان به مدت ۱۵ سال از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی امروز اهواز گفت: بعد از 40 سال دشمنان اسلام توانستند در اهواز خودنمایی کنند و این حادثه کوچک شدن دشمن و بزرگی ایران اسلامی را بیش از پیش به همگان نمایان ساخت.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور تصریح کرد: انقلاب ما حاصل چند باور است و تازمانی که این باورها استمرار دارند انقلاب اسلامی استمرار خواهد داشت و یقینا این باورها از مردم سلب نخواهد شد.

رضوی با اشاره به این باور ها گفت: یکی از این باورها خداباوری مردم ایران و اعتقاد به قیامت است و دیگر باور ملت ولایت‌مداری است یعنی در واقع مردم اعتقاد دارند که نمی‌توان پراکنده حرکت کرد و باید زیر بیرق یک علمدار بود و این عملدار نماینده ولی فقیه است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970631001363،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا خداروشکر که بعد از مدت ها به نتیجه رسیدن پولی که دارن از ملت می گیرن داره به ضرر خود ملت و اینده کشور تموم میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا جای شکر داره که این اتفاقا داره میفته! اما بعید نیست با یکم بهتر شدن اوضاع مسئولین هم سرد بشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
واقعا این اتفاق میفته ؟:/ امیدواریم ک در تمام این چن سالی ک گفتن ادامه داشته باشه :/ م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
این اتفاق در حمایت از قشر بزرگی از مردممون خیلی خوبه میتونه باشه
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
خیلی جای تعجب داره که بخوان اینکارو بکنن
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین