پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
حمیدرضا عراقی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در دستور کار داشته‌ایم توانمندسازی نیروی انسانی است و در این راستا برنامه‌های مختلفی انجام شده است

شعارسال:معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در مدت پنج سال برای توسعه گازرسانی از دولت پول نگرفتیم و طی این مدت به بیش از ۲۰ هزار روستای کشور گازرسانی شد.

حمیدرضا عراقی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در دستور کار داشته‌ایم توانمندسازی نیروی انسانی است و در این راستا برنامه‌های مختلفی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروها به عنوان بزرگترین سرمایه هر سازمان محسوب می‌شوند، اضافه کرد: تلاش ویژه‌ای برای بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به مردم داشته‌ایم و یکی از مهمترین اقدامات برای بهبود خدمات‌دهی، توانمندسازی نیروها است.

معاون وزیر نفت در امور گاز خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم به جای خدمتگزاری، توانمندسازی کنیم چراکه این تفاوت بین رشد و توسعه است؛ رشد یعنی شما کمک می‌کنید که تنها امکانات درست کنید، ولی توسعه در توانمندسازی است یعنی آدم‌ها و سازمان‌ها، خود توانمند شوند و بتوانند به جامعه خویش سرویس دهند.

وی عملکرد شرکت ملی گاز ایران را افتخارآمیز دانست و ادامه داد: در مدت پنج سال برای توسعه گازرسانی از دولت پول نگرفتیم و طی این مدت به بیش از ۲۰ هزار روستای کشور گازرسانی شد.

عراقی با بیان اینکه اگر بتوانیم از «هیچ» چیزی درآوریم، یک هنر است، افزود: اینکه تمام اختراعات و اکتشافات پیشرفته دنیا را هم که مرور کنید، می‌بینید که از تفکر و اندیشه خود به این اکتشافات نائل شدند و نه از امکانات و بستر، هرچند که این‌ها نیز بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در شرکت ملی گاز ایران افرادی دلسوز و پرکار، با تمام وجود و شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند؛ هم‌صدا با هم حرکت می‌کنند و عشق خدمت دارند و من هم به همکاری با چنین افرادی افتخار می‌کنم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تلاش برای توانمندسازی افراد محیط پیرامونی صنایع خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم فرزندانمان را توانمند کنیم تا در آینده بتوانند خدمات مناسبی ارائه دهند.

در این مراسم سه پروژه اسکله خدماتی بندر سیراف، ابنیه جدید پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجرجم و پست پشتیبان ۱۳۲ کیلوولت فازهای یک تا ۳ پارس جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار4مهر 97، کد خبر: 4413882، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین