پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۱۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
"عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در جریان بازدید از یک واحد تولیدی با سرمایه گذاری خارجی در زمینه صنایع چوبی در شهرک صنعتی کاسپین با اشاره به استقبال از سرمایه گذاران خارجی افزود: از ورود سرمایه گذاران خارجی به قزوین استقبال می کنیم چون افزایش اشتغال و رونق اقتصادی استان را به دنبال دارد.

شعارسال:  "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در جریان بازدید از یک واحد تولیدی با سرمایه گذاری خارجی در زمینه صنایع چوبی در شهرک صنعتی کاسپین با اشاره به استقبال از سرمایه گذاران خارجی افزود: از ورود سرمایه گذاران خارجی به قزوین استقبال می کنیم چون افزایش اشتغال و رونق اقتصادی استان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بهره برداران ترک در این واحد تولیدی ادامه داد: کشورهای ایران و ترکیه همسایگان خوبی برای همدیگر هستند و باید تلاش کنیم به نفع مردم از ظرفیت دو کشور استفاده شود.

زاهدی با اشاره به مشکل این واحد برای ترخیص کالاها افزود: پیگیر ترخیص کالاهای این واحدی تولیدی از گمرک استان البرز هستیم ولی باید گمرک قزوین به عنوان مقصد این شرکت انتخاب شود تا با مشکلات کمتری در ترخیص کالاها مواجه شویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی، افزایش مساحت شهرک صنعتی کاسپین و توسعه آن در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار قزوین با اشاره به موضوع معافیت های مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین گفت: پیگیری بازگشت معافیت های مالیاتی شهرک های صنعتی تا شعاع 120کیلومتری تهران هستیم و راهکار قانونی آن بررسی و به تهران ارسال شده است.

وی گفت: قول می دهیم زیرساخت مورد نیاز این شرکت نیز تا قبل از زمان بهره برداری آماده شود تا هرچه سریعتر شاهد بهره برداری کامل از این واحد تولیدی دراستان باشیم.



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 5 مهر 97، کدمطلب: 757773،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ا.ف75
ولله این چیزی که ما داریم می بینیم اسمش استقبال نیست! نمیشه با دست پس زد با پا پس کشید
ناشناس
Norway
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
هر استانی تا جایی که میتونه باید در جذب سرمایه گذارها تلاش کنه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین