پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
ما در سياست خارجه نبايد به انفعال برسيم و بايد وزراي ما هر روز در يکي از کشورهاي خارجي باشند و يک به يک مسائل را با کشورهاي منطقه حل کنيم.
شعار سال : ما در سياست خارجه نبايد به انفعال برسيم و بايد وزراي ما هر روز در يکي از کشورهاي خارجي باشند و يک به يک مسائل را با کشورهاي منطقه حل کنيم. حتي در ماجراي برجام ما قبل از خروج ترامپ از برجام بايد گفت وگو مي کرديم، چرا قبل از خروج ترامپ از برجام مذاکره نکرديم؟ يک نفر بايد توضيح دهد. ما که نمي خواستيم از برجام خارج شويم و خارج نشديم، چرا در سه ماه بعد از خروج آمريکا از برجام خودمان آن قدر عليه برجام سخن گفتيم و بازار خودمان را آشفته کرديم؟

چرا دولت و مسئولان عالي رتبه نظام قبل از خروج آمريکا از برجام درباره نحوه تعامل با اين چالش تصميم روشن نگرفتند؟ چرا ما که نمي خواستيم از برجام خارج شويم، اين قدر هزينه داديم و براي اروپا شرط گذاشتيم؟

عده اي که از ابتدا با برجام مشکل داشتند، اما رهبري و دولت موافق برجام بودند؛ پس چرا اين قدر با تشتت در اين زمينه عمل شد؟ ما مي توانستيم بيانيه بدهيم، رهبري هم تاييد کنند که ما برجام را با چهار به علاوه يک ادامه خواهيم داد. چه دليلي داشت اين همه به اقتصاد کشور شوک وارد کنيم که حتي قبل از شروع تحريم ها اثرات آن را بر اقتصاد ببينيم و ارزش پول ملي ما يک سوم شود؟ آقايان بايد اين مسائل را پاسخ دهند که کشورداري که اين چنين نيست و هماهنگي و وحدت مي خواهد. در شوراي عالي امنيت ملي مطلقا درباره تعامل نسبت به خروج آمريکا بحث نشده است و گزارشي براي رهبري نرفته و نظر ايشان پرسيده نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از  فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
کاش وزارت خانه ها ی ما از نوابغ و سیاستمداران پر شده بود

س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین