پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۷۴۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
مهناز خانوی در مورد خبرهای مطرح‌شده مبنی بر کمبود شیرخشک در داروخانه‌های کشور اظهار کرد: در زمینه شیرخشک تولید داخل هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد و حتی با ۴۲ درصد ظرفیت نیاز شیرخشک کل کشور تأمین می‌شود.
شعار سال: سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: شیرخشک‌های متابولیک و رژیمی از طریق سامانه حامی بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود.

مهناز خانوی در مورد خبرهای مطرح‌شده مبنی بر کمبود شیرخشک در داروخانه‌های کشور اظهار کرد: در زمینه شیرخشک تولید داخل هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد و حتی با ۴۲ درصد ظرفیت نیاز شیرخشک کل کشور تأمین می‌شود.

وی افزود: هم اکنون برای تأمین این شیرخشک‌‌ها هیچ کمبودی نداریم و اگر کمبودی در بازار مشاهده می‌شود ناشی از عدم عرضه مناسب در سطح کشور است.

سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو یادآور شد: شیرخشک‌های متابولیک و رژیمی از طریق سامانه حامی توزیع می‌شوند و مصرف‌کنندگان این نوع شیرخشک را درب منزل دریافت می‌کنند و فقط یک شرکت پخش این شیرخشک را توزیع می‌کند.

وی در مورد نحوه ثبت نام مصرف‌کنندگان در سامانه حامی گفت: نام و مشخصات مصرف‌کننده شیرخشک از سوی متخصص تغذیه و پزشک متخصص در این سامانه ثبت شده است و در زمینه تأمین شیرخشک متابولیک برای کودکان بیماری که در سامانه ثبت نام کرده‌اند هیچ مشکلی نداریم.

خانوی ادامه داد: فراخوان ۱۸ ماه آینده برای تأمین شیرخشک اعلام شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای واردات و تأمین شیرخشک متابولیک و رژیمی تا ابتدای سال آینده صورت گرفته است.

به گفته سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی و مکمل سازمان غذا و دارو،‌ ظرف یک ماه آینده برنامه‌ریزی برای تأمین نیاز شیرخشک کشور تا پایان سال جاری، در دستور کار گمرک کشور قرار می‌گیرد و  برای ۱۸ ماه آینده تأمین بودجه و برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گرفته است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی در مورد دسترسی همه پزشکان و معاونت‌های غذا و دارو به سامانه حامی گفت: اطلاعات بیماران در نقطه صفر مرزی نیز در این سامانه به ثبت رسیده است و شیرخشک متابولیک و رژیمی برای آنها ارسال می‌شود البته یکی از شروط این است که پزشک متخصص مشخصات بیمار را در سامانه آنلاین ثبت کرده باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 9 مهر 1397، کدخبر: 314601 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
ا.ف75
هروقت میگن کمبود یه چیزی نداریم دقیقا چند وقت بعدش دیگه اون کالا رو به راحتی نمیشه پیدا کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
کمبود شیر خشک کجا نداریم هنوز هم بخواییم شیر خشک بگیریم باید همه داروخان هها رو بگردیم دلتون خوشه ها م.ق71
ناشناس
Norway
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
سر خیلی چیزها این حرفهارو زدند و بعد فهمیدیم اینطور نبود. دیگه حناشون برای ما رنگی نداره.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
اگه کمبود نداریم میشه لطفا بن علت اینک شیرخشک سخت بیدا میشه چی میتونه باشه :/م.ق75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
خیلی جای سواله از کجا میگین کمبود نداریم هنوز واسه خرید شیرخشک باید هزارجا بری تا بتونی پیدا کنی و قیمت اون اینقدر بالا هست که توان خرید وجود ندارد
س.ق76
ناشناس
Romania
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
پس چرا قیمتش انقددد بالا رفت...اگه وارداتش به صرفه تره خب خودتون اذیت نکنین توروخدا


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین