پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
بهادر محمدیان صید رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر نظارت جدی بر توزیع و عرضه شیر خشک‌های رژیمی در سطح داروخانه‌ها انجام می‌شود.او افزود: مطابق با گزارش سامانه زنجیره تامین TTAC تعداد ۱،۰۹۰،۵۶۰ قوطی در آبان از انواع شیرخشک رژیمی در کشور توزیع شده اند. الان شیر خشک برای بیماری‌های مختلف موجود و سهمیه هر بیمار بین چهار تا پنج قوطی است.

شعار سال:بهادر محمدیان صید رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر بازخوانی جلسات تامین برای بررسی میزان تولید و برنامه واردات به سه ماه کاهش پیدا کرده است تا در صورت لزوم پیش بینی‌ها در زمان مقرر به خوبی انجام شوند.

به گفته وی در حال حاضر نظارت جدی بر توزیع و عرضه شیر خشک‌های رژیمی در سطح داروخانه‌ها انجام می‌شود. دوره‌های باز خوانی با هدف عدم تاخیر در تامین و ذخیره به موقع شیر خشک‌های رژیمی با فاصله زمانی کمتری انجام خواهد شد.

او افزود: مطابق با گزارش سامانه زنجیره تامین TTAC تعداد ۱،۰۹۰،۵۶۰ قوطی در آبان از انواع شیرخشک رژیمی در کشور توزیع شده اند. الان شیر خشک برای بیماری‌های مختلف موجود و سهمیه هر بیمار بین چهار تا پنج قوطی است.

محمدیان صید ادامه داد: در حالا حاضر برای واردات و تولید و تامین شیر خشک برند‌های مختلفی را مد نظر قرار می‌دهیم تا در صورت عدم امکان تامین احتمالی برندی به سمت شرکت دیگری جهت تامین شیر خشک مورد نیاز کشور برویم. در حال حاضر با وجود تفاوت برند‌های شیر خشک، کاربرد آن‌ها یکسان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۳۰۵۰۲۳، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین