پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
کمبود شیرخشک به طور محسوسی در بازار احساس می شود. برای کاهش مشکل اقدام به ارایه بر اساس کدملی و تاریخ تولد نوزادان شده که کار نسبتا خوبی است. اما بانک جامع اطلاعات این طرح کجاست و چگونه ساماندهی شده و مداخلات جهت دهنده تنظیم بازار و نظارت های منجر به بهسامانی در ان انجام می شود؟ منوچهر دادگرنژاد، مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در خصوص تامین شیرخشک‌ رگولار گفته، در حال حاضر مشکلی از لحاظ تامین شیرخشک وجود ندارد و با توجه به تامین این فرآورده از مسیر تولید داخل و واردات، به زودی نیاز بازار مرتفع خواهد شد. باید سازمان های نظارتی و بازرسی وزارت بهداشت و نهاد ریاست جمهوری از ایشان با قید فوریت سوال کنند که چرا در ذخایر استراتژیک این کالا مشکل ایجاد شده است؟ حلقه اهمال یا فساد کجاست؟ وارد کننده است یا عدم تحصیص ارز. اگر توضیح قانع کننده ای ارایه نشود، ما این رویداد نامیمون را با رویکرد تقصیر و ضرورت ورود دادستان می بینیم. منتظر دریافت توضیحات هستیم.

شعارسال: منوچهر دادگرنژاد، مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در خصوص تامین شیرخشک‌ رگولار اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی از لحاظ تامین شیرخشک وجود ندارد و با توجه به تامین این فرآورده از مسیر تولید داخل و واردات، به زودی نیاز بازار مرتفع خواهد شد.

بچه جون گریه کن منوچهر دادگرنژاد، مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل گفته حل می شه؟! خجالت

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان شیرخشک با تمام ظرفیت در حال تامین بازار هستند و تولیدات آنها روزانه در کشور توزیع می‌شود.

مدیر کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: برنامه توزیع شیرخشک مورد نیاز هر استان‌ بر اساس الگوی مصرف سال ۱۴۰۱ ، میزان موالید سال جاری و نیاز تعیین و به صورت ماهانه بازنگری می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی ما تامین شیرخشک مورد نیاز کشور، روان شدن فرآیند توزیع و البته مقابله با قاچاق این فرآورده مهم غذایی است.

دادگرنژاد در پایان از تمامی دست اندرکاران زنجیره تامین فرآورده ها که به صورت شبانه روزی همگام با این سازمان در جهت رفع نیاز مصرف کنندگان همکاری کرده اند، تقدیر کرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: 18مهر1402، کدخبر: 309267، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین