پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۱۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه یک میلیون دانشجوی با تحصیلات عالی در کشور بیکار هستند از دانشجویان خواست با حضور در این پارک‌ها مهارت‌های خود را افزایش دهند.
شعارسال: کوروش پرند رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در آیین استقبال از نو دانشجویان ورودی جدید دانشگاه شهید بهشتی، گفت: بر اساس اطلاعات مرکز آمار در سال 95 در کشور 79 میلیون و 926 هزار نفر جمعیت کشورمان بوده است که جمعیت در سن کار 66 میلیون و 421 هزار نفر بوده است یعنی 83 درصد کل جمعیت.

وی افزود: جمعیت فعال ایران 25 میلیون و 929 هزار نفر و جمعیت شاغل 22 میلیون و 637 هزار نفر و جمعیت بیکار 3 میلیون و 292 هزار نفر است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: جمعیت غیرفعال ایران 40 میلیون و 492 هزار نفر است ضمن اینکه از 22 میلیون و 637 هزار نفر شاغل در ایران 4 میلیون و 74 هزار نفر تحصیلات عالی دارند. همچنین از تعداد بیکاران کشور متأسفانه یک میلیون و 20 هزار نفر تحصیلات عالی دارند.

پرند گفت: در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی خدمات شبکه داخلی و اینترنت، خدمات سخت‌افزار و نرم‌افزار رایانه‌ای، خدمات کتابخانه‌ای، آموزش و مشاوره و بازاریابی، مشاوره‌های مالیاتی، بیمه، امور حقوقی، امور بازاریابی و بازرگانی، امور بین‌الملل و مالکیت فکری، خدمات فنی و تخصصی، آزمایشگاه‌های عمومی، آزمایشگاه‌های تخصصی، پرداخت تسهیلات مالی، پرداخت تسهیلات خدماتی و پژوهش به واحدهای فناور ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: صندوق پژوهش و حمایت‌های مالی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 17 مهر 1397 ، کدخبر: 13970717000368 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین