پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۹۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
قاسمی گفت: مقامات آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود علیه مردم ایران با بكارگيری ابزار تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه و غیرقانونی درصدد يافتن بهانه، فضاسازی و جنگ روانی علیه مردم ایران هستند.وی افزود: مبارزه با تروریسم در منطقه و حفاظت از صلح، ثبات و امنیت مرزهای ایران که برنامه های ضد ایرانی مقامات آمریکا را با شکست مواجه و آنان را با نگرانی روبرو ساخته است، برنامه و سیاست جدیدی نیست.

شعار سال: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای فریبکارانه مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا که رشد اقتصاد ایران به دلیل حضور و مبارزه با تروریسم در منطقه با کاهش مواجه شده است، اظهار داشت: این اظهارات صرفا سخنی عوامانه و از سر نیرنگ و مغلطه ای رسوا و آشکار است.

وی افزود: مبارزه با تروریسم در منطقه و حفاظت از صلح، ثبات و امنیت مرزهای ایران که برنامه های ضد ایرانی مقامات آمریکا را با شکست مواجه و آنان را با نگرانی روبرو ساخته است، برنامه و سیاست جدیدی نیست.

قاسمی ادامه داد: اقتصاد ایران در تمامی سال های گذشته که کشورمان در مبارزه با تروریسم پیشگام و در صف نخست این مبارزه مقدس در دفاع از حیثیت بشری آن هم در زمانه غفلت جهانی بوده است، همواره رشدی بیش از ۸ درصدی داشته است.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: مقامات آمریکا برای سرپوش نهادن بر جنایات خود علیه مردم منطقه و ایران با بکارگیری ابزار تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه و غیرقانونی درصدد یافتن بهانه، فضاسازی و یک جنگ روانی و نادیده گرفتن مخالفت ها و واکنش های جهانی، هم از سوی کشورها و هم نهادها و سازوکارهای حقوقی و حقوق بشری در مخالفت با تحریم های ستیزه جویانه و ضد انسانی آمریکا علیه مردم ایران، هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: مقامات دولت فعلی آمریکا سیاست ها و رویکردهای فریبکارانه خود در دشمنی با مردم ایران را بر پایه امیال و آرزوهای خام رژیم ها، افراد و گروههای تروریستی منفور و مطرودی بنا نهاده اند که خواب و رویایی پریشان بیش نیست و این، دقیقا از همان جنس اشتباهات و خطاهای راهبردی است که این کشور در ۴ دهه گذشته بطور مکرر مرتکب آن شده است و متاسفانه در پس این همه شکست و ناکامی هنوز نتوانسته اند از یک مشی خردمندانه و متمدنانه که به سود بشریت و جامعه جهانی است بهره جویند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 8 آبان 97، کدمطلب: 13970808000614،  www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
سخنگوی محترم وزارت امور خارجه هم در حال شعار دادن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
م.آ75
اینکه به دنبال جنگ روانی است یا نه چه تاثیری در روند زندگی مردم داره شما جهت کار برای مقابله کردین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین