پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۶۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: واردکنندگان موبایل باید از این پس گوشی‌ وارداتی را با نظارت و قیمت‌گذاری سازمان حمایت بفروشند که واردات نخستین شرکت محدود و از نوع بالای 10 میلیون تومان بود و پس از چند روز فروش تمام شد.

شعارسال: رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: واردکنندگان موبایل باید از این پس گوشی‌ وارداتی را با نظارت و قیمت‌گذاری سازمان حمایت بفروشند که واردات نخستین شرکت محدود و از نوع بالای 10 میلیون تومان بود و پس از چند روز فروش تمام شد.

مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی درباره فروش گوشی موبایل با ضوابط جدید قیمت‌گذاری سازمان حمایت، گفت: شرکت‌های واردکننده موبایل باید از این پس گوشی‌های وارداتی را تحت نظارت و قیمت‌گذاری سازمان حمایت و سازمان صنعت‌، معدن و تجارت به فروش برسانند.

وی درباره گوشی هایی که اخیرا با قیمت‌ پایین‌تر و تحت ضوابط مشخص به کاربران فروخته شده‌اند، گفت: تاکنون تنها یک شرکت واردکننده موفق به واردات جدید و فروش کالای خود با این دستورالعمل شده که کالای این شرکت نیز از نوع گوشی‌های گران قیمت و بالای 10 میلیون تومان بود و مناسب با بودجه خرید اغلب مردم نبود که موجودی این کالاها نیز پس از حدود یک هفته فروش به پایان رسید.

وی در پاسخ به این سوال که علاوه گوشی‌های جدید وارداتی، آیا خبری از عرضه شدن گوشی‌هایی که قبلا وارد شده و در گمرک مانده‌اند هست؟ گفت: هنوز اجازه عرضه گوشی های در گمرک مانده صادر نشده و مشخص نیست این گوشی چه زمانی به بازار بیایند.

وی پیش از این با اعلام ضوابط جدید فروش موبایل گفته بود:‌ «ضوابط جدید فروش شامل قیمت و روش فروش توسط سازمان حمایت و سازمان صنعت‌، معدن و تجارت تعیین شده تا وزارت صنعت بر عرضه کالا نظارت داشته باشد. براساس این ضوابط هر کاربر با کد ملی مشخص تنها مجاز به خرید یک عدد گوشی است. خریدار برای دریافت سفارش خود باید شخصا همراه با کارت ملی خود و سیم کارت مربوط به همان کد ملی برای تحویل گوشی خود به صورت حضوری به نماینده فروش شرکت مراجعه کند. خریدار باید دارای آدرس و کدپستی مشخص باشد و اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار نیز مطابقت داشته باشند. در زمان دریافت گوشی بسته بندی در مقابل خریدار باز می شود و ثبت در سامانه همتا انجام می گیرد

مشاهدات خبرنگار فارس از فروش اینترنتی این کالاها نیز نشان می‌دهد، یک فروشگاه اینترنتی چند روزی محصولات یک شرکت واردکننده را با قیمت پایین‌تر از بازار به فروش می رساند که ساعاتی قبل اعلام کرد امروز آخرین سری فروش است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9آبان 1397 ، کدخبر13970809000324 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
4ماه خدمتم تموم شده مهندسی برق خوندم و بیکارم گوشیمم بر حسب شانس 3ماه سوخته یه گوشی ساده اندرویدی هم بخوام بگیرم باید 2 میلیون بدم.
بیش از حقوق یک ماه خیلی ها بابت یه گوشی وکمتر از 15درصد حقوق در خیلی از کشور های دیگه
به چی این کشور دل خوش کنم خدایی؟
جوونیمون رفت یه مشت جوون افسرده داریم فقط بخدا نه امیدی نه اینده ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین