پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
پس از انتشار اجاره نامه هایی که نشان می داد برخی از مدیران شهرداری و یک عضو شورای شهر تهران از تخفیف 75درصدی برای املاک شهرداری استفاده کرده اند مدیرعامل املاک و مستغلات شهرداری تهران اعلام کرده است که این تخفیف ها برابر قانون داده شده است.

شعارسال: سید علی اکبر پرویزی اعلام کرده است: ظرف ۱۴ ماه گذشته و در دوره مدیریت شهری جدید تنها شش واحد به صورت اجاره در اختیار یک عضو شورای شهر تهران و پنج مدیر شهرداری تهران قرار گرفته است.

اکثر مدیرانی که در شهرداری املاک به آنها اجاره داده شده است از شهرستان آمده‌اند و در شهرداری تهران مأمور به خدمت هستند. تمامی املاکی که به این افراد اجاره داده شده بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و برابر آئین‌نامه‌ای بوده است که از زمان آقای قالیباف شهردار وقت ابلاغ شده است.

به گفته این مدیر شهری ظرف ۱۴ ماه گذشته کلا شش واحد به افراد اجاره داده شده که قرارداد همه آنها اجاره خانه‌های سازمانی است و برابر مقررات از این افراد چک اجاره و چک تخلیه اخذ شده است. این افراد برای ارائه خدمت در شهرداری تهران از سایر شهرستان‌ها به تهران مامور شده‌اند و در خصوص واگذاری اجاره‌ای این املاک سختگیری‌های فراوانی انجام شده است.

در خصوص تخفیف ارائه شده ما برابر قانون مجاز هستیم به کارکنان تا ۵۰ درصد تخفیف و به آزادگان، ایثارگران و مدیران ۵۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در اجاره املاک ارائه کنیم که این موضوع کاملا قانونی بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شهرخبر، تاریخ انتشار: 12آبان1397 ، کدخبر: 154123176090665: www.shahrekhabar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین