پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۶۶۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای درخصوص نحوه برگزاری آزمون عملی رشته‌های نیمه متمرکز آزمون سراسری ۹۷ منتشر کرد.

شعارسال: سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای را درخصوص نحوه توزیع کارت، تعیین زمان و مکان برگزاری آزمون عملی رشته‌های نحصیلی نیمه متمرکز علوم ورزشی و مربیگری ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و موسیقی نظامی در آزمون سراسری سال ۹۷ را منتشر کرد.

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز فوق‌الذکر باید طبق برنامه زمانی با همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی در روز آزمون خود حاضر شوند.

با توجه به اینکه معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز نیازی به انتخاب رشته مجدد ندارند و براساس اولویت‌بندی رشته‌های خود در فرم انتخاب رشته گزینش خواهند شد، لذا چنانچه قبلاً در رشته متمرکز پذیرفته شده باشند، در صورتی که برای انجام مراحل مختلف مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی رشته نیمه‌متمرکز اعلام شده، مراجعه نموده و در نهایت به عنوان پذیرفته‌شده نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز اعلام قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان در رشته متمرکز لغو می‌گردد و منحصراً می‌بایست در رشته قبولی نیمه‌متمرکز ثبت‌نام و ادامه تحصیل نمایند بدیهی است امکان بازگشت و ادامه تحصیل این قبیل از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی متمرکز میسر نیست.

آزمون عملی رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی، مربیگری ورزشی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و موسیقی نظامی قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نیست.

کارت شرکت در آزمون عملی رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی و مربیگری ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و موسیقی نظامی در حوز‌های برگزاری آزمون عملی تحویل داوطلبان خواهد شد. داوطلبان معرفی شده رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی و مربیگری ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لازم است با همراه داشتن لباس و کفش ورزشی منحصراً در روز‌های تعیین شده در حوزه برگزاری حضور یابند. بدیهی است در صورت نداشتن شناسنامه، کارت ملی، از داوطلب مراحل معاینات و آزمون عملی و مصاحبه به عمل نخواهد آمد.

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی، مربیگری ورزشی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی‌های لازم برای تست‌های آزمون عملی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را داشته باشند. با توجه به اینکه در محل حوزه برگزاری آزمون عملی معاینات پزشکی با نظارت پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد نیاز به همراه داشتن گواهی سلامت و ارائه گواهی تندرستی برای داوطلبان نمی‌باشد.

کلیه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر شرکت در آزمون عملی، می‌بایستی طبق اطلاعیه‌ای که درخصوص معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ در روز سه‌شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۶ توسط این سازمان اعلام می‌گردد. برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد شرکت نمایند. در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌گردد، به عبارتی کلیه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده تا در گزینش نهائی که براساس ضوابط این سازمان در بهمن ماه انجام می‌گردد، باشند.

معرفی شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز دوره روزانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش در صورتی که در آزمون عملی شرکت نموده و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی در دوره فوق قرار بگیرند، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ را نخواهند داشت.

داوطلبانی که در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های فوق‌الذکر بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام ننموده‌اند، درصورت تمایل برای شرکت در آزمون عملی می‌توانند جهت بررسی وضعیت خود با به همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر مطابق جدول ذیل به محل برگزاری آزمون و به نماینده سازمان سنجش مستقر در شهرستان برگزاری، مراجعه کنند.

آزمون عملی برای کلیه معرفی‌شدگان خانم‌ها در روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۱ و آقایان در روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۲ برگزار می‌گردد.

کلیه معرفی شدگان می‌بایست فقط براساس برنامه زمانی طبق استان محل اقامت مندرج در جدول ذیل در آزمون عملی شرکت کنند.

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی، مربیگری ورزشی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان باید علاوه بر مبلغ واریزی برای هزینه آزمون عملی (موضوع پرداخت ۲۵۰.۰۰۰ ریال در اطلاعیه مورخ ۹۷/۰۷/۱۸)، بابت انجام معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ (سیصد هزار) ریال به شماره حساب ۴۰۰۱۰۲۲۶۰۳۰۰۱۵۸۲ و یا به شماره شبا IR۷۶۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۲۲۶۰۳۰۰۱۵۸۲ شناسه واریزی ۳۸۵۰۲۲۶۷۴۱۴۰۱۰۷۰۰۵۱۰۰۳۰۰۳۴۰۰۰۶ نزد بانک مرکزی به نام درآمد اختصاصی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشیقابل واریز در کلیه شعبات بانک‌ها (تکمیل فرم سانتا) واریز نموده و از ساعت ۸:۰۰ صبح به حوزه‌های برگزاری محل آزمون عملی به شرح جدول ذیل مراجعه نمایند. همچنین لازم است عبارت «بابت معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی» روی اصل فیش واریزی مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ (سیصد هزار) ریال درج شود و آن را در روز آزمون تحویل حوزه آزمون عملی کنند.

به همراه داشتن یک قطعه عکس ۴×۳، لباس و کفش ورزشی، اصل شناسنامه و یا کارت ملی و اصل فیش هزینه تست‌های سلامت و تندرستی و انجام معاینه پزشکی به مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ (سیصد هزار) ریال در زمان آزمون عملی ضروری است. در غیر اینصورت از داوطلب آزمون عملی به عمل نخواهد آمد.

معرفی‌شدگان رشته تحصیلی موسیقی نظامی (کد ۱۸۶۱۰) دانشگاه هنر (محل تحصیل پردیس کرج) – بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران:

کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شده چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی موسیقی نظامی (کد ۱۸۶۱۰) دانشگاه هنر (محل تحصیل پردیس کرج) – بورسیه ارتش جمهموری اسلامی ایران اعلام شده است و هزینه انجام آزمون عملی را در زمان مقرر پرداخت نموده‌اند ضرورت دارد برای شرکت در آزمون عملی با همراه داشتن یک قطعه عکس ۴×۳ و اصل شناسنامه و یا کارت ملی در روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۲ راس ساعت ۸:۰۰ صبح (برای تعیین نوبت)، دریافت کارت و شرکت در آزمون عملی، به آدرس تهران- خیابان کریمخان زند-بین استاد نجات الهی و سپهبدقرنی- پلاک ۲۰۴- سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند.

نحوه برگزاری آزمون موسیقی نظامی: تسلط لازم به یکی از ساز‌های بادی، چوبی یا بادی- برنجی، ارکستر‌های سمفونیک (به استثنای ساز‌های ضربی یا کوبه‌ای) و نیز تسلط به سرایش و شنوایی. همراه داشتن ساز تخصصی توسط داوطلبان ضروری است.

داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت این سازمان به نشانی www.Sanjesh.org مطرح نموده و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ (پیش شماره ۰۲۱) تماس گیرند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 7آبان1397 ، کدخبر: 720663: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین