پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
رئیس گروهی از مسیحیان پروتستانی از سرزمین‌های اشغالی که به تازگی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان دیدار کرده بود، در سخنانی گفت که بن سلمان در این نشست درباره خاورمیانه و افرادی که به زعم خودش در گذشته بر آن تاثیر منفی گذاشته‌اند، صحبت کرد.

شعارسال: رسانه‌های اسرائیلی به نقل از جویل روزنبرگ، نویسنده و فعال پروتستانی از اسرائیل که اخیرا در راس هیئتی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در ریاض دیدار کرده بود، اعلام کردند که ولیعهد عربستان نشست خود با مسیحیان پروتستانی را با صحبت درباره جمال عبدالناصر و امام خمینی (ره) آغاز کرد.

روزنبرگ گفت: "محمد بن سلمان در جریان این نشست گفت که عبدالناصر و امام خمینی مشکلات زیادی را برای عربستان به وجود آوردند!"

وی گفت: بن سلمان در این نشست به اعضای هیئت مسیحیان گفت که "ایران، اخوان‌المسلمین، حزب‌الله، حماس، داعش و القاعده" دشمنان عربستان هستند.

محمد بن سلمان اخیرا با یک هیئت از مسیحیان پروتستان حامی رژیم صهیونیستی در ریاض دیدار کرده بود که جویل روزنبرگ، نویسنده و فعال پروتستانی که در سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کند در راس این هیئت قرار داشت که یکی از مشهورترین حامیان اسرائیل است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار: 16آبان 1397 ، کدخبر:243475 www.etemaadonline.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
عربستان بازگر خوب و راهبردی نیست. اما تکنیک و تاکتیک خوبی در بازی دارد. ترکیه با تحلیل درست عربستان، خوب از این کشور استفاده ابزاری کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین