پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلفان از توزیع رایگان 118 دستگاه آبگرمکن خورشیدی بین روستائیان و جنگل نشینان این شهرستان خبر داد

شعارسال:رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلفان از توزیع رایگان 118 دستگاه آبگرمکن خورشیدی بین روستائیان و جنگل نشینان این شهرستان خبر داد.

 علی احمد بزرگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قطع درختان و جهت استحمام روستائیان و جنگل نشینان، 118 دستگاه آبگرمکن خورشیدی به صورت رایگان بین آنها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تغییر الگوی مصرف سوخت و حفاظت از جنگل ها، از برنامه های سازمان جنگل ها و این اداره می باشد اظهار داشت: در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی، کاهش فشار بر جنگل ها، جلوگیری از قطع درختان، سوق دادن روستائیان و جنگل نشینان به استفاده از انرژی های پاک و زمینه سازی برای بهره گیری از سوخت فسیلی این کار صورت گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دلفان در پایان یادآور شد که، برای خرید و توزیع این آبگرمکن ها 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار19 آبان 97، کد خبر: 689967، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین