پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
رئیس دومین کنگره دوسالانه بین‌المللی آنکولوژی کودکان عنوان کرد: در این کنگره پیشرفت‌ درمان سرطان کودکان در ایران برای اساتید و پزشکان داخلی و خارجی نمایش داده می‌شود.

شعارسال: دکتر عظیم مهرور، بهره‌مندی از دستاوردهای بین‌المللی را مهم‌ترین هدف دومین کنگره دوسالانه بین‌المللی آنکولوژی کودکان دانست و گفت: ارتقای دانش علمی همکاران بیمارستان فوق‌تخصصی محک و پزشکان آنکولوژیست سطح کشور از اهداف برگزاری این کنگره است. بر همین اساس کنگره بر مبنای دعوت از اساتید بین‌المللی که در زمینه تشخیص و درمان سرطان شناخته شده‌اند، برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدواریم همه متخصصان آنکولوژی از پیشرفت‌های علمی در حوزه‌های درمانی، تشخیصی و دارویی که در این کنگره مطرح می‌شود، بهره ببرند.

مهرور سطح علمی کنگره را منطبق با سطوح بین‌المللی دانست و گفت: پروتکل‌های درمانی مورد استفاده متخصصان بین‌المللی، بر اساس استانداردهای مورد تایید جهانی است و بیان این موضوع در کنگره فوق، بازده علمی بسیار خوبی برای متخصصان ایرانی خواهد داشت.

رئیس دومین کنگره دوسالانه بین‌المللی آنکولوژی کودکان، با تأکید بر اینکه درمان سرطان، چندوجهی است گفت: با توجه به آمار و نتایج درمانی، رشته خون و آنکولوژی در ایران پیشرفت بسیاری داشته است. در حال حاضر درمان نوین که سه حوزه رادیوتراپی، شیمی‌درمانی و جراحی را شامل می‌شود، به همراه روش‌های حمایتی و مددکاری برای درمان بیماران استفاده می‌شود.

مهرور ادامه داد: فوق‌تخصصان بین‌المللی با حضور در محک پیشرفت‌های سرطان کودک در ایران را مشاهده کرده و می‌توانند با دستاوردهای علمی حاصل شده در این زمینه آشنا شوند.

وی در ادامه درباره مقالات ارائه شده به کنگره گفت: مقالات در دو زمینه تخصصی و دانشجویی ارسال شده که مقالات تخصصی، حاصل گزارش فعالیت علمی و درمانی آنکولوژیست‌های سراسر کشور است.

مهرور افزود: مقالات دانشجویی بسیاری دریافت کرده‌ایم که برخی در قسمت سخنرانی دانشجویی و برخی نیز در قالب پوس‌تر ارائه خواهند شد.

رئیس دومین کنگره دوسالانه بین‌المللی آنکولوژی کودکان، در پایان با بیان آنکه پروفسور وثوق بنیانگذار طب نوین آنکولوژی اطفال است، گفت: حضور اساتید بین‌المللی در این کنگره تا حدودی به واسطه آشنایی این افراد با پرفسور وثوق است که این امر از جمله برکات وجود ایشان به شمار می‌آید.

بر اساس گزارش آنا، دومین کنگره دوسالانه بین‌المللی آنکولوژی کودکان بزرگداشت پروفسور پروانه وثوق به همراه بخش دانشجویی ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت ۹۵ همزمان با ۲۵ سالگی محک در تنها بیمارستان فوق تخصصى سرطان کودکان در خاورمیانه برگزار می‌شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاريخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395، کد خبر: 103348، www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین