پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای کلانشهر اراک صبح امروز با فراتر رفتن غلظت ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در وضعیت ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار گرفت.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای کلانشهر اراک صبح امروز با فراتر رفتن غلظت ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در وضعیت ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار گرفت.

رضا میرزایی با اشاره به وضعیت هوای کلانشهر اراک اظهار داشت: طبق گزارش مرکز پایش آلاینده‌های هوای اراک هوای این کلانشهر صبح امروز با فراتر رفتن غلظت ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در وضعیت ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار گرفت.

وی افزود: طبق این گزارش غلظت ذرات کمتر از دو و نیم میکرون هوای اراک در ساعت هشت صبح امروز اراک به 39 میکروگرم بر متر مکعب رسید که فراتر از حد استاندارد بوده و هوای این شهر را در وضعیت ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: حد استاندارد غلظت ذرات کمتر از دو و نیم میکرون 35 میکروگرم بر متر مکعب است که فراتر رفتن غلظت ذرات از این حد وضعیت هوا را در شرایط ناسالم قرار می‌دهد.

میرزایی بیان کرد: در چنین شرایطی از تمامی گروه‌های سنی حساس نظیر کودکان، سالمندان، زنان باردار و بیماران قلبی و تنفسی تقاضا می‌شود که تا جای ممکن از تردد در فضاهای شلوغ شهری خودداری کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28آبان 1397 ، کدخبر:1879303 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین