پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۲۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۸
رئیس دانشگاه تهران در چهل و چهارمین جلسه هیأت اجرایی اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه به‌عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد.
شعارسال: در چهل و چهارمین جلسه هیأت اجرایی اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه (AUAP) که ۲۸ آبان در تایلند برگزار شد، محمود نیلی احمدآبادی به‌عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد.

این جلسه هم‌زمان با اولین نشست مشترک اتحادیه IFCU و شانزدهمین کنفرانس عمومی اتحادیه AUAP با حضور بیش از ۱۴۰ دانشگاه از کشورهای مختلف آسیا و اقیانوسیه و سایر کشورهای جهان از ۲۷ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ برگزار شد.

دوره ریاست دانشگاه تهران در این اتحادیه تا سال ۲۰۲۰، به‌مدت دو سال است و برنامه‌های مختلفی از جمله نشست‌های دانشگاهی و تخصصی، کنفرانس، ایجاد شبکه علمی، ارتقای دانش، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری جشنواره‌های ورزشی فرهنگی، مسابقات بین‌المللی در این دو سال از سوی این اتحادیه بین دانشگاه‌های عضو برگزار خواهد شد.

پیشنهاد تأسیس اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه AUAP در کنفرانسی صورت گرفت که ۲۸ جولای ۱۹۹۵ در دانشگاه سوراناری تایلند برگزار شد.

از اهداف این اتحادیه می‌توان به حفظ و توسعه همکاری‌های فرهنگی، اجتماعی، اعتقاد به همکاری منطقه‌ای بین دانشگاه‌ها، توسعه اجتماعی- اقتصادی، توسعه منابع انسانی و درک متقابل اشاره کرد.

علاوه بر دانشگاه‌های تهران، جامعةالمصطفی(ص)، علامه طباطبایی، الزهرا، علم و صنعت ایران، شهید بهشتی، تربیت مدرس و پژوهشگاه پلیمر تبریز نیز عضو این اتحادیه هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 7 آذر 1397 ، کدخبر: 329711 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
س.ح75
چقدر خوب موجب افتخار همه ما ایرانی هاست
براشون ارزوی موفقیت و پیروزی میکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین