پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۷۳۴۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، کاهش هزینه تولید و تبلیغات را از مهم‌ترین راه‌های حمایت از تولید داخلی برشمرد و از رشد تولید در ماه‌های اخیر در اثر افزایش نرخ ارز خبر داد.
شعار سال : عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به این‌که تولید داخل یکی از راه‌های تغییر وضعیت اقتصادی و اشتغال کشور است، گفت: یکی از راه‌های رقابت‌پذیری محصولات داخلی با کالاهای وارداتی، بهبود کیفیت و کمیت تولیدات داخلی است.وی افزود: مردم از نظر فرهنگی و اقتصادی باید توانایی جایگزین کردن محصولات داخلی را با کالاهای وارداتی داشته باشند.

سهل‌آبادی، بالا بودن نرخ تسهیلات بانکی، مشکلات مربوط به تامین اجتماعی و ارزش افزوده را از جمله عواملی عنوان کرد که امکان رقابت محصولات تولید داخل را با کشورهای دیگر سلب کرده است.به گفته وی، انرژی و کارگر تنها عوامل تولید هستند که قیمت آن‌ها با کشورهای دیگر دنیا رقابت پذیر است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، هم‌چنین با اشاره به لزوم توجه به تبلیغات برای حمایت از محصولات داخلی، اظهار کرد: صداوسیما و ائمه جمعه می‌توانند نقش مهمی در زمینه حمایت از محصولات داخلی ایفا کنند.وی افزود: هزینه بالای تبلیغات در صداوسیما باعث شده که تولیدکننده داخلی در این بخش نیز متحمل هزینه‌های زیادی شود.سهل‌آبادی در پایان با اشاره به رشد روند تولید در اثر افزایش نرخ ارز، ابراز امیدواری کرد که رشد تولید در ماه‌های آینده بیش‌تر هم شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد آنلاین، تاریخ 13 آذر 97، کد مطلب: 319378: www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین