پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
تولیت آستان قدس رضوی گفت: هر فکر و قلمی که بخواهد در این کشور وابستگی ایجاد کند، خلاف پیام ۱۶ آذر است.

شعار سال: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی دانشجویی امام رضا (ع) مشهد اظهار کرد: دانشجویان باید نسبت به کاستی‌ها عکس‌العمل نشان دهند، حساس باشند و نیاز جامعه را در حوزه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی بفهمند، اهل اقدام و عمل باشند و وظیفه خود را انجام دهند.

وی افزود: روشنفکر کسی نیست که نگاهش به غرب باشد و در مقابل فرهنگ غربی سستی و وادادگی نشان دهد بلکه روشنفکر واقعی شهدا هستند که هم نیاز جامعه را تشخیص داده و جان خود را کف دست گرفتند و ایفای نقش کردند. عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دانشجویان جنبش دانشجویی در ۱۶ آذر مقابل استبداد داخلی و استعمار خارجی ایستادند و نماد مبارزه با استبداد و استعمار شدند.

رئیسی تاکیدکرد: هر فکر و قلمی که بخواهد در این کشور وابستگی ایجاد کند، خلاف پیام ۱۶ آذر استوی در ادامه گفت: هرسال بیش از ۱۰ هزار مجموعه اردویی به مشهد مقدس سفر میکنند که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد تا در کنار زیارت از فرصت بوجود آمده برای تعالی فکر، اندیشه و معرفت افزایی استفاده شود. تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: جریان تحولی و نگاه انقلابی در همه حوزه‌ها می‌تواند اثربخش باشد و با ظرفیتی که خداوند به برکت نام امام رضا(ع) به این آستان مقدس داده مصمم هستیم تا جایی که توان داریم بدون سستی کار را دنبال کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 آذر 97، کد مطلب: 4478350، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین