پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
رییس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به گفت وگوهای سازنده دو رییس جمهور قطعا تحولات مهمی در روابط اقتصادی و تجاری و بانکی دو‌ کشور ایجاد خواهد شد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی پس از جلسه مشترک هیات ایرانی و ‌ترک که با حضور روسای جمهور دو کشور برگزار شد؛ اظهار کرد: در این جلسه مسایل و مشکلات بانکی دو کشور را مطرح کردم و درخواست های تجار و بازرگانان ایرانی نیز در حضور رییس جمهوری ترکیه اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه به توسعه تجاری دو کشور و بالا بودن حجم تجاری مناسب و روان سیستم بانکی اشاره شده است، ادامه داد: خوشبختانه رییس جمهوری ترکیه نظر بسیار مثبتی در این زمینه داشتند و بر حل جدی مشکلات تاکید کردند و مقرر شد سریعا موانع موجود بانکی رفع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تاریخ 29 آذر 97، کد مطلب: 18690:www.cbi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین