پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۱۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
حامد عبدالهی، عضو شورای شهر رشت پس از ردصلاحیت توسط وزارت کشور با بیان اینکه بنده اعتقاد دارم خداوند هرچه را به آدم می‌دهد رحمت و اگر نمی‌دهد حکمت است، تصریح کرد: اتفاقات چند ماه اخیر برای من درس خوبی بود.

شعارسال: حامد عبدالهی، عضو شورای شهر رشت پس از ردصلاحیت توسط وزارت کشور با بیان اینکه بنده اعتقاد دارم خداوند هرچه را به آدم می‌دهد رحمت و اگر نمی‌دهد حکمت است، تصریح کرد: اتفاقات چند ماه اخیر برای من درس خوبی بود.

انسان از دیدگاه حامد عبدالهی / دوستانی داشتم که مثل برگ رنگ عوض کردند!

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه آدم‌ها به سه بخش برگ، ساقه و ریشه تقسیم می‌شوند، گفت: دوستانی داشتم که مثل برگ رنگ عوض کردند، دوستانی هم بودند که فقط شاخه بودند و شکستند و این آزمون باعث شد که دوستانی را شناختم که ریشه دار بودند.

وی ادامه داد: دوستانی که ریشه‌دار هستند بر سر سفر پدر و مادرشان بزرگ شده‌اند.

افرادی برای شخم زندن زندگی شخصی من به استان‌های دیگر رفتند

عبدالهی همچنین اظهار داشت: من سعی می‌کنم این دوره را فراموش کنم و موضوعات پیش آمده را ببخشم.

وی گفت: دوستانی که تا استان‌های همجوار رفتند و می‌خواستند زندگی مرا شخم بزنند اگر به من از من می‌پرسیدند به آنها در خصوص زندگی خودم توضیح می‌دادم.

عضو شورای شهر رشت افزود: به نظر بنده این آدم‌ها باید در دوران شاه زندگی می‌کردند چون نان خوبی می‌توانستند بخورند و فضای برای آنها کاملا آماده بود.

عبدالهی با تأکید براینکه تمام رفتارهای من مشخص است، گفت: بنده نه دزد هستم، نه سرقت مسلحانه کردم، نه کاری خلاف دیگری و زندگی من مشخص و شفاف است.

حامد عبدالهی هنوز اعتبار دارد / نامه محرمانه چگونه از رسانه ملی سردرآورد!؟

وی با اشاره به اینکه برای من مهم این است که ۴۰۰ پیامک برای من فرستادند که چرا به عنوان شهردار انتخاب نشدم و ابراز ناراحتی کردند، ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که حامد عبدالهی هنوز اعتبار دارد.

عبدالهی گفت: نمیدانم نامه‌ای که محرمانه بود چطور از رسانه ملی و دنیای مجازی سردرآورد!؟

امیدوارم شهردار رشت توسط شورا انتخاب شود نه باندها! / با افتخار به کار خود ادامه می‌دهم

وی با بیان اینکه اگر از روز اول با افرادی که مرا مورد هجوم قرار دادند توافق می‌کردم این مسائل پیش نمی‌آمد، گفت: تمام تلاش ما این بود که شهردار به همت شورا انتخاب شود و امیدوارم شهردار بعدی نیز توسط خود شورا انتخاب شود نه توسط باندها، جریانات و دلالان!

عبدالهی در پایان گفت: بنده با افتخار تمام به عنوان یک عضو شورا به کار خود ادامه می‌دهم.

گفتنی است درحالیکه عبداللهی با ۶ رای به عنوان شهردار انتخاب شده بود، وزرات کشور صلاحیت او را برای تصدی شهرداری رشت تائید نکرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری رویداد گیلان ، تاریخ انتشار: 3دی 1397 ، کدخبر:24916 www.rooydadegilan.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین