پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
شاهرخ کناری در نشست شورای اداری شهرستان با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور در روستای عزیزی افزود: امسال 13 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی این شهرستان اضافه شده است.

شعارسال: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: این شهرستان بعلت مهاجرت سالانه 20 درصد رشد جمعیت دارد.

 شاهرخ کناری در نشست شورای اداری شهرستان با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور در روستای عزیزی افزود: امسال 13 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی این شهرستان اضافه شده است.

وی اظهارکرد: شهر یاسوج 65 هزار نفر جمعیت حاشیه نشین دارد که مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه 144 هزار نفر از جمعیت این شهرستان در 579 روستای دارای سکنه زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: تکمیل نبودن طرح های هادی روستایی مهمترین مشکل این تعداد روستای شهرستان بویراحمد است که همین مساله نیز باعث مهاجرت به شهر می شود.

کناری تصریح کرد: 38 هزار نفر از جمعیت عشایری استان در شهرستان بویراحمد قرار دارد که بعلت خشکسالی و خشک شدن چشمه ها با مشکلاتی مواجهند.

وی با اشاره به اشتغالزایی در این شهرستان نیازمند توجه است، ادامه داد: نرخ بیکاری در شهرستان بویراحمد 13 درصد است.

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: یاسوج به عنوان مرکز شهرستان بویراحمد و مرکز استان با مشکلات زیرساختهای شهری مواجه است و زیرساختهای شهری یاسوج متناسب با جمعیت آن نیست که باعث مشکلاتی شده است.

کناری بیان کرد: گازرسانی به روستاها، اصلاح شبکه آب یاسوج، ایجاد کمپینگ های اقامتی، آسفالت معابر شهرستان، تل کابین یاسوج، پارک آبی و هتل 4 ستاره یاسوج نیازمند توجه و کمک هستند.

وی اضافه کرد: استیجاری بودن فضاهای آموزشی از دیگر مشکلات شهرستان بویراحمد است و هم اکنون 1500 کلاس در در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از بخاری نفتی استفاده می کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار: 5دی 97، کدخبر:97100502644 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین