پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون کارگری مجلس ، در خصوص بسته‌های حمایتی دولت، گفت: متأسفانه دولت در اعطای بسته حمایتی بین کارمندان و کارگران تبعیض ناروایی داشته است.وی با انتقاد از اینکه در بودجه ۹۸ توجهی به بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی نشده است، تصریح کرد: با این وضعیت، قطعا در سال آینده برای پرداخت بیمه بیکاری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشکلات جدی پیش خواهد آمد و برای حل این مسئله، باید بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی از سوی دولت تسویه شود.

شعارسال: عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: متاسفانه هیچ اقدامی برای اعطای بسته‌های حمایتی به کارگران نشده است و دولت باید مبادرت به این کار کند.

سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون کارگری مجلس ، در خصوص بسته‌های حمایتی دولت، گفت: متأسفانه دولت در اعطای بسته حمایتی بین کارمندان و کارگران تبعیض ناروایی داشته است.

وی ادامه داد: در واقع طبق مصوبه هیئت وزیران به خانواده‌هایی که چند کارمند دارند، به تعداد کارمندان بسته حمایتی داده می‌شود اما درباره کارگران این مسئله لحاظ نمی‌شود و بدون توجه به تعداد کارگران خانواده، صرفا بسته حمایتی به سرپرست خانواده اعطا می‌شود.

عضو فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر هنوز هیچ اقدامی برای اعطای بسته‌های حمایتی به کارگران نشده است و این مسئله نمود واقعی بی‌عدالتی بین کارگران و کارمندان است.

جلودارزاده اضافه کرد: به دنبال این مسئله و برای رفع تبعیض در ارائه بسته‌های حمایتی و ضرورت اعطای آن به کارگران، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نامه‌ای به نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد تا این مشکل حل شود.

وی با انتقاد از اینکه در بودجه ۹۸ توجهی به بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی نشده است، تصریح کرد: با این وضعیت، قطعا در سال آینده برای پرداخت بیمه بیکاری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشکلات جدی پیش خواهد آمد و برای حل این مسئله، باید بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی از سوی دولت تسویه شود.

عضو فراکسیون کارگری مجلس با انتقاد از گسترش بودجه اجرایی کشور، خاطرنشان کرد: متاسفانه بودجه تخصیص داده شده به بخش‌های اجرایی، بسیار زیاد است و حجم زیادی از بودجه کشور صرف این بخش می‌شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار : 7دی 97، کدخبر:4495811 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
دولت بجای تسویه بدهی های خود به این سازمان اقشار مختلف و مجبور به پرداخت حق بیمه به این سازمان نکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین