پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به نیمه رسیدن اجرای طرح پیشگیری تنبلی چشم در این استان گفت: تاکنون 909 کودک مشکوک به تنبلی چشم شناسایی شده‌اند.

شعار سال: علیرضا وارثی با اشاره به نیمه رسیدن اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در استان قزوین اظهار کرد: 12 هزار و 467 کودک سه تا شش سال به پایگاه‌های پیش‌بینی شده در استان قزوین مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، 909 کودک مشکوک به تنبلی چشم شناسایی شده‌اند. وی تعداد مشمولان طرح پیشگیری از تنبلی چشم را 69 هزار کودک سه تا شش سال دراستان قزوین ذکر کرد و افزود: دستیابی به هدف پوشش حداقل 80 درصد گروه هدف که حداقل 55 هزار کودک می‌شود به نظر تعداد افرادی که تاکنون مراجعه کرده‌اند، بسیار کم است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: به نظر می‌رسد آگاه‌سازی خانواده‌ها می‌تواند در ترغیب آن ها به حضور در پایگاه‌های سنجش موثر باشد. مدیر کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: در سال 97 نیز طرح پیش از موعد در روستاهای شهرستان‌های قزوین (الموت و طارم ) و تاکستان آغاز شده و سایر شهرستان‌ها نیز از مهر ماه کار در روستاها را آغاز می‌کنند.

وارثی خاطرنشان کرد: گروه مشمول طرح پیشگیری از تنبلی چشم، نیمه دوم 91 تا پایان اسفند 94 است. وی بیان کرد: تعداد کودکانی که در سال 97 باید تحت پوشش طرح مذکور قرار گیرند، 69 هزار کودک است. این مسئول تعدادپایگاهای اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در سال 97 را حدود 100 پایگاه برشمرد و تصریح کرد: در این طرح، 150 مربی سنجشگر، 20 بینایی‌سنج همکار و یک پزشک همکار شرکت کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 19 دی 97، کد مطلب: 713552، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
با اجرای این طرح خانواده هاای کم بضاعت هم میتونن مشکلات کودکانش را بفهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین