پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
خورخه والرو ضمن انتقاد از اظهارات جنگ‌طلبانه رئیس‌جمهور آمریکا گفت او قصد راه اندازی جنگ جهانی سوم را دارد.
شعارسال: خورخه والرو، نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل متحد ضمن انتقاد از اظهارات جنگ‌طلبانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت مردم کشورش برای مقابله با هرگونه دخالت نظامی احتمالی آمریکا آماده هستند.

والرو افزود: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قصد راه اندازی جنگ جهانی سوم را دارد.

او با تاکید بر اینکه آمریکا می‌خواهد در ونزوئلا نیز وضعیتی شبیه به ویتنام ایجاد کند، گفت: مطمئنم که ونزوئلایی‌ها برابر هرگونه تجاوز خارجی مقاومت می‌کنند. ما انتظار داریم که همه مردم جهان از ونزوئلا حمایت کنند.

تنش اخیر در ونزوئلا پس از آن آغاز شد که خوان گوایدو، رئیس مخالفان دولت ونزوئلا در اقدامی غیرقانونی و با چراغ سبز آمریکا، اروپا و برخی از کشورهای منطقه خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا معرفی کرد در حالی که مردم ونزوئلا چند ماه قبل در انتخابات سراسری ریاست‌جمهوری با رأی قاطع، نیکلاس مادورو را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور انتخاب کرده بودند.

در حالی آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشورهای اروپایی و منطقه خوان گوایدو، رئیس‌جمهور خودخوانده را رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند که روسیه، ایران، چین، ترکیه، مکزیک و چند کشور دیگر اعلام کردند مادورو را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت می‌شناسند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1397 ، کدخبر: 1228729 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین