پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۹۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
رئیس جمهور ونزوئلا اولتیماتوم کشورهای اروپایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش از موعد را رد و بر لزوم مقابله با هرگونه مداخله خارجی تاکید کرد.
شعار سال: رئیس جمهور ونزوئلا اولتیماتوم کشورهای اروپایی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش از موعد را رد و بر لزوم مقابله با هرگونه مداخله خارجی تاکید کرد.

 نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا اولتیماتوم کشورهای اروپایی برای برگزاری انتخابات زوهنگام ریاست جمهوری را رد کرد.

مادورو همچنین تاکید کرد که کشورش آماده دفاع از خود در مقابل هرگونه مداخله خارجی است.

برخی کشورهای اتحادیه اروپا از جمله فرانسه روز یک شنبه هشدار داده بودند که اگر تا پایان این روز دولت ونزوئلا تصمیم خود برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش از موعد را اعلام نکند، خوان گوایدو را به عنوان رئیس جمهور این کشور به رسمت خواهند شناخت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز که پیش از این از رهبر مخالفان حمایت کرده بود روز یک شنبه مدعی شد که گزینه مداخله نظامی علیه ونزوئلا روی میز است.

این درحالیست که فرماندهان ارتش ونزوئلا اخیرا ضمن حمایت قاطع از دولت قانونی ونزوئلا بر ایستادگی خود در برابر تهدیدهای خارجی تاکید کرده بودند.

گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا اخیرا طی یک اقدام از پیش طراحی شده که با هماهنگی برخی کشورهای خارجی از جمله آمریکا و کلمبیا طرح ریزی شده بود، خود را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور معرفی کرد.

روزنامه واشنگتن پست پیش از سفر مخفیانه گوایدو به بوگوتا و واشنگتن برای دیدار و رایزنی با مقامات آمریکا و کلمبیا خبر داده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1397، کدخبر: 13971115000037 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین