پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت : قبل از انقلاب مواد معدنی در استان به صورت کلوخه و سنگ پا استخراج می شدند ولی بعد از انقلاب پروژه هایی با ارزش بالای ۳۵ هزار میلیارد تومان در جهت تکمیل زنجیره ارزش افزوده به انجام رسیده است .

شعارسال: مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت و معدن اظهار داشت : بعد از انقلاب اتفاقات بسیار خوبی در استان در حوزه صنعت و معدن اتفاق افتاده است و ظرفیت های خدادادی همچون مس ، سنگ آهن ، کرمیت و ذغالسنگ و در مجموع ۴۲ ماده معدنی خداوند به هم استانی های ما عنایت کرده است.

وی گفت : قبل از انقلاب مواد معدنی در استان به صورت کلوخه و سنگ پا استخراج می شدند ولی بعد از انقلاب پروژه هایی با ارزش بالای ۳۵ هزار میلیارد تومان در جهت تکمیل زنجیره ارزش افزوده به انجام رسیده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به این که کرمان به زودی به عنوان قطب فولاد کشور معرفی خواهد شد ؛ افزود : در برنامه ششم ۵۵ میلیون تن فولاد در کشور دیده شده است که ۱۰ میلیون تن آن مربوط به استان کرمان است .

حسینی نژاد توضیح داد : ما تکمیل زنجیره ارزش افزوده دراستان در خصوص کنستانتره ،گندله، آهن اسفنجی ،فولاد و مس را داریم و در کرومیت فرآوری هایی را احداث کرده ایم و ظرفیت ۲۰۰ هزار تنی بعد از انقلاب شکل گرفته که از دستاوردهای انقلاب است .

وی در پایان افزود : استان کرمان علاوه بر این که استانی معدنی شناخته شده است از لحاظ صنعتی نیز به صورت خاص فولادی در سطح ملی شناخته خواهد شد .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آرمان کرمان، تاریخ انتشار:14بهمن1397 ، کدخبر: 16192: www.armanekerman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیستن امید است دهه پنجم نیز باهمین شکوه جریان یابد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین