پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه‌ای حمله به کاروان مرزبانان ایران در جنوب شرق کشور را محکوم کرد.
شعار سال : شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه‌ای حمله به کاروان مرزبانان ایران در جنوب شرق کشور را محکوم کرد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، در بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد آمده است که این شورا حمله به اتوبوس حامل نیروهای مرزبان در ایران را محکوم کرده و با خانواده‌های آنها ابراز همدردی می‌کند.

در ادامه تاکید شده است که شورای امنیت «تروریسم را در همه اشکالش» به عنوان تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی محکوم کرده و هرگونه اقدام تروریستی با هر انگیزه و در هر موقعیت زمانی و جغرافیایی را غیر قابل توجیه و مجرمانه می‌داند.

به گزارش یورونیوز، در بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد حمله انتحاری روز چهارشنبه در استان سیستان و بلوچستان با تعابیری همچون «بزدلانه» و «شنیع» محکوم شده است.
در این بیانیه همچنین ضمن تصریح بر این نکته که عاملان، حامیان و سازمان‌دهندگان این اقدامات تروریستی باید به دست عدالت سپرده شوند، از همه کشور‌ها خواسته شده است تا «به موجب وظایف خود تحت قوانین بین المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت، به طور فعال با دولت ایران و سایر مقام‌ها مربوط در این زمینه همکاری کنند.»

در جریان حمله انتحاری چهارشنبه گذشته، ۲۷ نفر از مرزبانان ایران به شهادت رسیدند.

گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ،تاریخ انتشار:26بهمن 1397، کدخبر:728149،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین