پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۵۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر انزلی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ما شاهد هستیم که مردم ایران اسلامی همواره باوجود تمام فضاسازی‌های دشمن، حضوری آگاهانه و فعال در راهپیمایی‌ها دارند.

شعارسال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر انزلی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ما شاهد هستیم که مردم ایران اسلامی همواره باوجود تمام فضاسازی‌های دشمن، حضوری آگاهانه و فعال در راهپیمایی‌ها دارند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته بود تا مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنند افزود: ملت ایران با اعتقاد راسخ به اهداف انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیش از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

امام‌جمعه بندرانزلی با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش است شیرینی موفقیت‌های نظام اسلامی را به کام مردم تلخ کند گفت: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت مرزبانان کشور به همین دلیل به وقوع پیوست.

وی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را حادثه‌‌ای تلخ عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی در طول تاریخ همواره در حال تحمیل شرایط ظالمانه به مؤمنان و مسلمانان بوده است و این اقدام دشمن نشانه عصبانیت او از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و دشمن باید بداند که قطعاً به‌زودی پاسخ این اقدام خود را خواهد گرفت

شمس‌الدین با تشریح پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مردم با حضورشان نشان دادند که همواره آماده هستند تا با تمام قدرت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دفاع کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های کشورهای استکباری به‌ویژه آمریکای جنایتکار علیه نظام اسلامی افزود: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که هیچ‌گاه دست از استکبارستیزی برنمی‌دارند و تحریم‌های دشمن آن‌ها را از باورهای اصیل انقلابی دور نمی‌کند.

خطیب جمعه انزلی با اشاره به بررسی لوایح CFT و پالرمو در روز شنبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به مسؤولان کشور که در حال حاضر در حال گذراندن یک آزمایش الهی هستند یادآوری می‌کنیم که امام راحل با اتکا به قدرت مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و به مسؤولان تذکر می‌دهیم تا با تصویب لوایحی مانند CFT و پالرمو، زمینه نفوذ دشمن در کشور را ایجاد نکنند زیرا تصویب چنین لوایحی هیچ سود و منفعتی برای دشمن ندارند‌.

شمس‌الدین با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری خطاب به جوانان انقلاب اسلامی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی اهل انعطاف و جبران خطاها است اما آن چیزی که باید اصلاح شود قطعاً رابطه با آمریکا نیست زیرا ایشان در همین بیانیه فرمودند که نظام اسلامی دچار انفعال نمی‌شود و باورهای اصلی خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید هوشیار باشند و بر اساس باورهای اصیل انقلابی و بر مبنای استکبارستیزی با دشمن برخورد کنند بیان کرد: زیاده‌خواهی دشمنان نتیجه وجود تفکرات لیبرالی در برخی دستگاه‌های نظام است و باید با جدیت با مروجان تفکرات لیبرالی و غرب‌گرایانه برخورد شود.

شمس‌الدین با تأکید بر اینکه امروز تفکر لیبرالی در ابعاد فرهنگی و اقتصادی به زندگی مردم آسیب‌زده است گفت: اینکه برخی روزنامه‌ها از بیت‌المال ارتزاق کنند و در مقابل سخنان دشمن را در جامعه ترویج کنند به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست و قطعاً باید با آن‌ها برخورد شود.

وی با انتقاد از عدم موضع‌گیری برخی روزنامه‌ها و مطبوعات در مقابل حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: مسؤولان وزارت ارشاد موظف هستند با چنین تخلفاتی برخورد کنند و درصورتی‌که آن‌ها به وظایفشان عمل نکنند، مردم به‌خوبی به وظیفه و تکلیف خود عمل می‌کنند.

امام‌جمعه بندر انزلی با بیان اینکه قوای سه‌گانه باید با اقدام جهادی و انقلابی به دنبال پیاده‌سازی بیانیه اخیر مقام معظم رهبری باشند افزود: امروز همه باید بدانند که هیچ راهی نجات‌بخش‌تر از عمل به فرامین مقام معظم رهبری نیست.

وی با بیان اینکه بنا به روایتی از امیرالمؤمنین (ع)، مسلمانان باید علاوه بر رعایت تقوای الهی، در برابر نعمات الهی شکرگزار باشند افزود: مسلمانان باید هم در امور فردی و هم در امور اجتماعی شاکر نعمات الهی باشند.

شمس‌الدین با بیان اینکه مردم و مسؤولان ایران باید خداوند را برای زندگی کردن در نظام اسلامی شاکر باشند گفت: مردم ایران اسلامی امتی هستند که وجودشان از نعمات الهی برای نظام اسلامی است


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی رویداد گیلان  ، تاریخ انتشار:26 بهمن 1397 ، کدخبر:29923 ،www.rooydadegilan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
جمال عرف معاون وزیر کشور گفت: ما از سطح ملی خارج گردیده و قدرت منطقه‌ای شده‌ایم،
دشمن با تمام توان وارد جنگ اقتصادی اطلاعاتی روانی با ما شده باید آرایش جنگی بگیریم.

آقای عرف،
جنگ فرهنگ آدمهای ماقبل تاریخ بود که در جهالت و خرافات به سر می‌بردند، انسانهای متمدن اختلافاتشان را با گفتگوی مؤدبانه و بحث منطقی حل می‌کنند.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
محمدرضا کیانفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
آیت الله سیدعلی خامنه ای گفت: همه مشکلات کشور اعم از گرانی، کاهش ارزش ریال و مسائل تولید داخلی قابل حل است.

رهبر معظم انقلاب،
کاملاً حق با شماست تمام مشکلات قابل حل می‌باشد به شرطی که بتوانیم همکاری 82 میلیون هموطنمان را جلب کنیم درغیر اینصورت نه تنها قابل حل نیست بلکه مانند چهل سال گذشته روز به روز برمشکلات افزوده می‌گردد.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین