پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۱۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
مهدی فاتحی با کسب هفت رأی از یازده رأی اعضای شورای اسلامی شهر، برای سکان‌داری مدیریت شهری اراک انتخاب شد.

شعار سال: عصر روز شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک که با هدف انتخاب شهردار این شهر و با حضور اعضای شورا، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، پس از اعلام نام دو کاندیدای تصدی پست شهرداری اراک، انتخابات برای برگزیدن یکی از دو داوطلب به نام های محمد جعفر پور و مهدی فاتحی برگزار شد.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک با هفت رای از مجموع یازده رای گرفته شده، مهدی فاتحی را به عنوان شهردار اراک انتخاب کردند. همچنین سه نفر از اعضا نیز به محمد جعفر پور رای دادند و یک رای سفید نیز به صندوق انداخته شده بود.

گفتنی است حدود سه ماه پیش داود تاجران، شهردار وقت اراک مشمول قانون عدم‌ به کارگیری بازنشستگان شد و در پی این موضوع، شالی بیگ تا انتخاب شهردار، به عنوان سرپرست شهرداری عهده دار این سمت شد.

گفتنی استتا تصمیم گیرینهایی در رابطه باسکانداریمهدی فاتحی در شهرداری اراک(صدور حکم از سوی وزیر کشور)،سرپرستی ابوالفضل شالی بیگتمدید شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 28 بهمن 97، کد مطلب: 97112814678: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین