پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۱۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
نمایندگان مجلس از شکایت نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس جمهور درباره درآمدهای نفتی خبر دادند.
شعارسال: محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره شکایت نوبخت از نمایندگان امضاکننده نامه به رئیس جمهور درباره درآمدهای نفتی گفت: از محمود صادقی نماینده تهران شنیدم که نوبخت از نمایندگان به هیأت رئیسه شکایت کرده است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شکایت در صورت ارائه به هیأت رئیسه مجلس، به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده خواهد شد.

رحیمی: شکایتی به هیأت رئیسه مجلس نرسیده است

علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، نیز درباره شکایت رئیس سازمان برنامه و بودجه از نمایندگان امضاکننده نامه به رئیس جمهور گفت: هنوز شکایتی با این موضوع به هیأت رئیسه مجلس نرسیده است.

صادقی: انتقاد از رئیس جمهور درباره تعیین تکلیف درآمدهای نفتی جای شکایت کردن نداشت

محمود صادقی یکی از نمایندگان امضاکننده نامه رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در این باره توضیح داد: نامه ای که نوبخت نوشته است خطاب به رئیس مجلس بوده و به دفتر ایشان ارسال شده و یک رونوشت از آن نیز در اختیار نمایندگان امضاکننده نامه به رئیس جمهور قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه چندی پیش تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به عدم تعیین تکلیف ۱۶ هزار میلیارد تومان و یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون دلار از درآمدهای نفتی انتقاد کردیم، خاطرنشان ساخت: این انتقاد موضوعی نبود که از نمایندگان شکایت شود.

به گزارش خانه ملت، مبلغ 16 هزار میلیارد تومان و یک میلیارد و 177 میلیون دلار حاصل از درآمدهای نفتی باید به صندوق توسعه ملی واریز می شد اما تا امروز تکلیف آن مشخص نشده است از این رو از آنجایی که تکلیف آن همچنان در قانون بودجه سال 97 و لایحه سال 98 مشخص نشد، تعدادی از نمایندگان در نامه ای خطاب به رئیس جمهور دراین باره انتقاد کرده و توضیح خواستند./

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1397 ، کدخبر: 418625 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین