پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
سیب درختی و پرتقال با نرخ مصوب دولتی در چند غرفه در شهر یاسوج توزیع شد، سیب و پرتغال از میوه های بودند که دولت برای کنترل قیمت بازار با نرخ مصوب در غرفه های مخصوص عرضه می کند تا مردم و همشهریان از بابت خرید میوه شب عید نگرانی نداشته باشند.

شعار سال : سیب درختی و پرتقال  با نرخ مصوب دولتی در چند غرفه در شهر یاسوج توزیع شد، سیب و پرتغال از میوه های بودند که دولت برای کنترل قیمت بازار با نرخ مصوب در غرفه های مخصوص عرضه می کند تا مردم و همشهریان از بابت خرید میوه شب عید نگرانی نداشته باشند.

  ازدحام جمعیت برای خرید  میوه شب عید در رو به روی این غرقه ها حکایت دارد که مردم برای خرید میوه با قیمت مصوب باید در سفر بایستند که مسئولان می توانند با بیشتر کردن این غرفه ها از اتلاف وقت شهروندان جلوگیری کنند.

از روز شنبه 70 غرفه در کل استان دایر شده و پرتقال کیلویی 5 هزارتومان و سیب کیلویی 6 هزارتومان در بازار عرضه می کنند.

 در  سطح شهر یاسوج هفده غرفه عرضه مستقیم میوه با قیمت مصوب دولتی  دایر شده است تا میوه با کیفیت و قیمت دولتی را به شهروندان یاسوجی عرضه کند.

یکی از مشکلاتی که شهروندان با آن مواجه هستند و به این پایگاه خبری مخابره کرده اند این است که زمان توزیع میوه مناسب نیست و باید از ساعات اولیه صبح این کار را شروع کنند و از طرف دیگر شنیده شده است برخی از توزیع کنندگان میوه شب عید، این میوه ها را در اختیار افراد خاص برای فروش در مغازه ها قرار می دهند که این پایگاه خبری این موضوع را در گزارش های بعدی مورد بررسی و کنکاش قرار می دهد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

صف های طولانی برای خرید میوه شب عید در یاسوج
صف های طولانی برای خرید میوه شب عید در یاسوج


صف های طولانی برای خرید میوه شب عید در یاسوج
صف های طولانی برای خرید میوه شب عید در یاسوج

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:2 فروردین 1398،کدخبر:116945،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین