پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: آمریکا در ظاهر سازمانهای انسان دوستانه درصدد فریب افکار عمومی دنیاست درحالی که واقعیت این نیست.
شعار سال:نقش صهیونیست‌ها در سیاست‌های جهانی قابل چشم‌پوشی نیست .حسن بیادی، دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی به ارزیابی  رفتار متناقض آمریکا در ابراز نگرانی برای سیل زدگان کشورمان در کنار اعمال تحریم‌های ظالمانه بر ضد ملت ایران پرداخت و گفت: بنابر شواهدی که وجود دارد، نقش صهیونیست‌ها در سیاست‌های کلی دنیا قابل چشم‌پوشی نبوده و این نوع تضادها و فریب‌های اجتماعی، در برنامه‌ریزی و رفتارهای کشورهای وابسته به آنان به راحتی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: این سیاست تبعیض و انحصار طلبی را در آمریکا با داشتن اختیارات و امکانات و استفاده از منابع ، ثروت و علوم جهانی توسط کشورهای دنیا به‌ طور آشکارا خواهید دید.

بیادی با تشریح سیاست‌های نظام سلطه خاطرنشان کرد: مگر آژانس انرژی هسته‌ای قرار نیست بر همه کشورهای دنیا که صاحب و دارنده این تکنولوژی هستند نظارت داشته باشد، پس چرا اسرائیل و آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی از این امر مهم مستثنی هستند و یا اینکه چرا کشورهایی همچون ایران که در سلطه آنان قرار ندارند، مورد تهاجم فیزیکی و تبلیغاتی آنان قرار می‌گیرند و یا با وحشیانه‌ترین ابزارهای ضد انسانی با آنها برخورد می‌شود.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا در تلاش است تا با جملاتی انسان‌دوستانه درباره ایران بعضی افراد ناآگاه به سیاست‌های فریبکارانه استکباری خود را در دنیا فریب داده و در کار حکومت‌ها خلل و دوگانگی ایجاد کند.

وی با انتقاد از رفتار متناقض آمریکا برای فریب افکار عمومی دنیا مجددا یادآور شد: عملا شاهد هستیم که آمریکا در  ظاهر سازمان‌های مردم نهاد همچون صلیب سرخ و سازمانهای انسان دوستانه درصدد فریب افکار عمومی دنیاست در حالی که در واقعیت اینگونه نیست.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:14فروردین 1398،کدخبر:6884983،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین