پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
100 دانش‌آموز روستای بمبویان از توابع شهرستان ریگان در مدرسه کانکسی بدون برق و در تاریکی و گرمای شدید تحصیل می‌کنند.

شعارسال: استاندار کرمان صبح روز 18 فروردین ماه به شهرستان‌های شرقی استان کرمان سفر کرد. بازدید از جاده در حال ساخت « ریگان - جاسک» اولین مقصد این سفر یک روزه بود.

براساس این گزارش، عملیات اجرایی جاده «ریگان - جاسک» از سال 93 آغاز شد که برآورد اولیه هزینه آن 90 میلیارد تومان بوده که تاکنون 20 میلیارد تومان این اعتبار هزینه شده و در این راستا 15 کیلومتر این مسیر زیرسازی و چهار کیلومتر آن آسفالت شده است.

گفتنی است که طول کل این مسیر 446 کیلومتر بوده که 71 کیلومتر آن در حوزه شهرستان ریگان است.

بازدید از مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد ریگان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار کرمان به شرق استان بود.

محمدجواد فدایی با حضور در گلزار شهدای ریگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در این مراسم مطرح شد که برای تکمیل گلزار شهدا و مسجد جامع آن به حدود 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 بازدید از مدرسه شهدای دانش آموز روستای بمبویان از توابع شهرستان ریگان مقصد بعدی این سفر بود. در این مدرسه 220 دانش‌آموز دختر و پسر در حال تحصیل هستند که 100 نفر آنها در کانکس تحصیل می‌کنند، متاسفانه به دلیل نبود برق در این کانکس‌ها شاهد تحصیل اسف بار دانش‌آموزان این منطقه در تاریکی و گرمای مطلق بودیم که در این راستا استاندار کرمان دستورات لازم برای رفع نواقص و شرایط بهتر آموزشی را صادر کرد.

گفتنی است، در این مدرسه 11 کلاس درس وجود دارد که چهار کلاس آن به صورت کانکس بوده و به دلیل کمبود کلاس، آبدارخانه و انباری این مدرسه نیز به کلاس درس تبدیل شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:18فروردین1398 ، کدخبر: 98011805854: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین