پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
وزیر راه و شهرسازی گفت: در سیل‌های اخیر به ۱۲ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور از جمله جاده یاسوج-شیراز خسارت وارد شد.وی با بیان اینکه در سیل‌های اخیر به دلایل گوناگون خسارت زیادی به زیرساخت‌ها وارد شد، افزود: با جاری شدن آب و با توجه به تنوع خاک‌ها با ریزش‌های سنگ و رانش‌های زمین و فرونشست، شستگی و آب‌بردگی روبرو شدیم به همین دلیل تعداد زیادی پل و ابنیه فنی از بین رفت و در برخی جاها جاده به کلی کنده شد.

شعار سال: محمد اسلامی ظهر دیروز در بازدید از جاده یاسوج-شیراز که در سیل فروردین ماه مسدود شده بود، اظهار کرد: در بارش‌های اخیر خداوند در رحمتش را کریمانه باز کرد تا این سرزمین تشنه ایران سیراب شود و از غصه و غم کم آبی نجات پیدا کردیم هر چند متأسف هستیم و ابراز همدردی می‌کنیم با عزیزانی که جان خود را در این حوادث از دست دادند یا کسانی که خسارت مالی دیدند.

وی با بیان اینکه در سیل‌های اخیر به دلایل گوناگون خسارت زیادی به زیرساخت‌ها وارد شد، افزود: با جاری شدن آب و با توجه به تنوع خاک‌ها با ریزش‌های سنگ و رانش‌های زمین و فرونشست، شستگی و آب‌بردگی روبرو شدیم به همین دلیل تعداد زیادی پل و ابنیه فنی از بین رفت و در برخی جاها جاده به کلی کنده شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در مجموع در سیل‌های اخیر حدود ۱۲ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور در ۶ هزار و ۷۰۰ نقطه آسیب دید که بر قرار کردن عبور و مرور مردم در سراسر کشور در ۲۴ استان درگیر سیل در حال انجام است.

اسلامی اضافه کرد: طرح‌های بهسازی و تکمیلی را هم باید به گونه‌ای انجام دهیم که مقام باشند و همچنین بخشی از منازل مسکونی و کسب و کارها در حریم رودخانه‌ها است که باید آزاد شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 19فروردین 98، کد خبر: 98011906855، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین