پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
در مجمع فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات که صبح روز گذشته برگزار شد افزایش سرمایه ۱۸ درصدی این شرکت مورد موافقت قرار گرفت.دکتر عصاری افزود:این شرکت یکی از موفق‌ترین شرکت های پر بازده بورس در سال ۹۷ بود.وی همچنین از مصوبه اخیر هیات عامل ایمیدرو برای تحویل بارکو به گروه «ومعادن »جهت توسعه فعالیت‌های این گروه در بخش حمل و نقل خبر داد.
شعار سال : در مجمع فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات که صبح روز گذشته برگزار شد افزایش سرمایه ۱۸ درصدی این شرکت مورد موافقت قرار گرفت.
 
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات روز گذشته در محل سالن تلاش وزارت کار با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد.

در این مجمع افزایش ۱۸ درصدی سهام شرکت به تصویب رسید.

به این ترتیب سرمایه "ومعادن” از ۳۴,۱۱۸,۳۸۹ میلیون ریال به ۴۰,۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل این هلدینگ‌بزرگ معدنی ضمن گزارشی که در مجمع ارائه داد دلیل این تصمیم را حضور در افزایش سرمایه شرکت‌های گروه و پیشبرد طرح‌های توسعه عنوان کرد.

دکتر عصاری افزود:این شرکت یکی از موفق‌ترین شرکت های پر بازده بورس در سال ۹۷ بود ومیانگین حجم معاملاتی سهام شرکت در بورس روزانه ۱۵ میلیون سهم بوده است که میزان قابل توجهی است.

شرکتهای سرمایه‌پذیر گروه افزایش فروش خوبی داشته‌اند در نتیجه پیش بینی می‌شود EPS و سود امسال شرکت وضعیت خوب وبسیار بهتر از سال گذشته داشته باشد.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات تاکید کرد: گروه ومعادن با پروژه‌های خود زنده و پویا است و در شرایط فعلی نسبت به سایر شرکتها در زمینه پیشبرد طرح‌های توسعه موفق‌تر بوده ایم.

عصاری از مصوبه اخیر هیات عامل ایمیدرو برای تحویل بارکو به گروه «ومعادن »جهت توسعه فعالیت‌های این گروه در بخش حمل و نقل خبر داد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ماین نیوز،تاریخ انتشار:24فروردین 1398،کدخبر:46275، www.minews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین