پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
طی توافقنامه بین مدیرعامل محترم بانک پاسارگاد، اداره کل آموزش و پرورش لرستان و اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان مقرر شد کار باز سازی و احداث ۱۸ آموزشگاه تخریبی با تعداد ۵۴ کلاس در مناطق سیلزده استان لرستان آغاز شود.
شعار سال: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، در جلسه ای که عصر روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری با حضور هیئت اعزامی از بانک پاسارگاد کشور ، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مدیرکل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و رئیس بانک پاسارگاد خرم آباد و روسای ادارات بودجه حقوقی و تدارکات  آموزش و پرورش لرستان حضور داشتند مقرر شد تا ابتدای مهر ماه سال ۹۸ تعداد ۱۸ آموزشگاه با ظرفیت ۵۴ کلاس در مناطق سیل زده استان لرستان توسط بانک پاسارگاد و با نظارت اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان ساخته و برای سال تحصیلی ۹۹_۹۸ آماده بهره برداری شود .
در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از مشارکت مدیر عامل محترم بانک پاسارگاد و حضور هیات اعزامی در لرستان به ارائه گزارشی از مدارس آسیب دیده از سیل پرداخت و  از همه خیرینی که به نوعی در استان حضور یافته و بخشی از هزینه ساخت مدارس را تقبل کرده اند،  تقدیر کرد .
زینی وند مقدم با اشاره به زمان کوتاه تا آغاز سال تحصیلی جدید گفت:  امیدواریم با قید فوریت و با سرعت عمل و استحکام لازم ، با همکاری خیرین بتوانیم در سال تحصیلی آینده دانش آموزان را در آغاز ماه مهر و بدون دغدغه به کلاس درس راهی کنیم.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با تقدیر از حضور خیرین گفت: خوشحالیم که بانک پاسارگاد از اولین خیرینی بودند که برای بازسازی مدارس اعلام آمادگی کرده اند .
مهندس چگنی با ارائه آماری از مدارس تخریبی و مدارسی که نیاز به تعمیر دارند گفت حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا به جایگاه اول برسیم که بخشی از آن توسط خیرین تعهد شده است .
در این نشست مهندس مبارکی ریاست اداره املاک و ساختمان بانک پاسارگاد ضمن ابلاغ سلام مدیر عامل بانک پاسارگاد گفت :بانک پاسارگاد مشارکت در ساخت مدارس را جزء مسئولیت‌های اجتماعی خود می داند وی با اشاره به سایر فعالیت های فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی بانک پاسارگاد به برخی از آنها از جمله تاسیس دانشگاه در مرکز ،ساخت مدارس در مناطق محروم، بورسیه تحصیلی دانش آموزان و چاپ کتب مختلف اشاره کرد .

در این جلسه مبارکی ، رئیس اداره املاک و ساختمان ، فیروزبخش معاون روابط عمومی ، ابطحی کارشناس ارشد اداره املاک و ساختمان بانک پاسارگاد کشور و  رستمی رئیس شعبه بانک پاسارگاد خرم آباد حضور داشتند.

آغاز بازسازی ۱۸ باب مدرسه  تخریب شده از سیل در استان لرستان با مشارکت بانک پاسارگاد

آغاز بازسازی ۱۸ باب مدرسه  تخریب شده از سیل در استان لرستان با مشارکت بانک پاسارگاد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 98، کدخبر: 848618، lorestan.medu.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
برای استان زنجان هم وارد عمل شوید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین