پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: سازندگان گروه‌های تروریستی داعش، النصره و القاعده قصد دارند در بحرین نیز همچون کشورهای دیگر منطقه جریان خون راه بیندازند.

شعارسال: محمد جواد لاریجانی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر این که کشورهای اسلامی چه اقدامی را باید در خصوص لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم در بحرین انجام دهند اظهار کرد: نه تنها کشورهای اسلامی بلکه امروز به هر مسلمانی از هر مکتب فکری چه شیعه و چه سنی واجب است که در دفاع از این روحانی بزرگ قیام کنند.

وی افزود: این روحانی بزرگ پرچم دار پیگیری حقوق ملت براساس روش‌های مسالمت آمیز است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه معتقد است رژیم آل سعودی و عروسک آن رژیم آل خلیفه و همچنین سیاست‌های کلی آنها در منطقه نه تنها پیگیری حقوق ملت را به تعویق می‌اندازند بلکه آنها از روش‌های مسالمت‌آمیز نیز استفاده نمی‌کنند.

لاریجانی تصریح کرد: آنها هماهنگونه که داعش، القاعده،‌ النصره و ... را درست کردند قصد دارند در بحرین نیز جریان خون راه‌بیندازند و امروز وظیفه همه مسلمین جهان این است که با قدرت و صدای بلند این جنایات را محکوم کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6تیر1395، کدخبر: 1115906: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین