پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
مدیرعامل گروه صنعتی مپنا گفت: این گروه صنعتی آمادگی دارد که ظرف کمتر از سه ماه تمام ۸۰ هزار تاکسی تهران را برقی کند.

شعار سال: عباس علی‌آبادی اظهار داشت: شیاطین دنیا علیه مردم ما متحد شده‌اند و الان وقت آن است که مردم ما با هم متحدتر شوند.توصیه من در این زمان به ملت ایران وحدت، دوستی، برادری، وفاق و همدلی زیر پرچم نظام است.

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا ادامه داد: ما به عنوان سربازو کارگر با تمام قوا آمادگی داریم که در صنعت نیازهای مردم خود را تامین کنیم.

علی آبادی با بیان اینکه ما فکر می‌کنیم که کشور از این جهت ناتوان نیست، عنوان کرد: اگر دست به دست هم داده و برادرانه کنار هم باشیم شیطان نمی‌تواند بر ما غلبه کند و اگر دست ما به سوی خدا باشد هیچ نگرانی از بابت هیچ موردی نداریم.

وی با بیان اینکه توطئه‌ها نمی‌تواند مردم را از رسیدن به هدف خود دورکند،گفت: هدف مردم ایران صلح و آرامش برای منطقه و بهبود رفاه برای همه مردم در چهارچوب قواعد و مقررات بین‌المللی است.

علی آبادی با اشاره به پروژه شاخص آغازعملیات برقی‌سازی در کشور توسط گروه صنعتی مپنا اظهار داشت: مپنا در مورد برقی کردن تاکسی های کشور آمادگی لازم را دارد و این ظرفیت در مپنا وجود دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا با بیان اینکه مپنا آمادگی لازم برای برقی کردن 80 هزار تاکسی شهر تهران را دارد،گفت: این پروژه در کمتر از سه ماه انجام شدنی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 24 اردیبهشت 98، کد مطلب: 98022412545: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین