پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۰۷۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ملی ایران از بانک هایی بوده که در واگذاری اموال و دارایی های خود نسبت به سایر بانک‌ها بهتر عمل کرده است.

شعارسال: دکتر علی لاریجانی در نشست علنی روز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای در خصوص نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در حوزه بازارهای مالی، این موضوع را اعلام کرد.

این واگذاری ها در راستای عمل به ماده 16 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین عمل به سیاست های کلان دولت و خروج از بنگاه داری بانک ها صورت گرفته است.

بانک ملی ایران از زمان ابلاغ قانون مذکور در سال 94 تا ابتدای اسفند ماه سال گذشته بیش از 46 هزار و 500 میلیارد ریال از اموال مازاد خود اعم از املاک و سهام را واگذار کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 24اردیبهشت1398 ، کدخبر: 278340: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین