پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، معتقد است: با توجه به شرایط مملکت هر کسی در هیات‌رئیسه باشد، مهم نیست. تا امروز که این مجلس، یعنی نه هیات‌رئیسه نه خود مجلس، خاصیتی نداشته است.

شعار سال: پنجم خردادماه قرار است انتخابات هیات‌رئیسه مجلس برگزار شود، اما هنوز شاهد خیز فراکسیون‌های سیاسی برای تصاحب کرسی‌های هیات‌رئیسه نیستیم. تنور انتخابات مجلس داغ نشده و احتمال تغییرات در ترکیب فعلی مجلس هم بسیار کم است. شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو فراکسیون امید، دلیل این موضوع را مشکلات کشور و بی‌خاصیت بودن مجلس می‌داند.

فراکسیون امید قرار است هفته آینده مجمع عمومی برگزار کرده و نظر نهایی خود را درباره انتخابات هیات‌رئیسه مجلس اعلام کند.

شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، ضمن اشاره به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس که خردادماه برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شرایط مملکت هر کسی در هیات‌رئیسه باشد اهمیتی ندارد. تا امروز که این مجلس، یعنی نه هیات‌رئیسه و نه خود مجلس، خاصیتی نداشته است.

او ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم همین وضع موجود حفظ شود.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه «آیا ریاست آقای لاریجانی در مجلس ابقا می‌شود» تاکید کرد: ادامه ریاست مجلس توسط لاریجانی، بستگی به رای نمایندگان دارد.

بی‌مقدار با اشاره به ورود جدی نمایندگان به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس، گفت: این روزها کشور با مسائل مختلفی روبه‌روست و همین موضوع موجب شده به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس توجهی نشود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 27اردیبهشت 98، کد خبر: 294305، www.etemadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
به نظر که برعکس این حرف درسته سال آخر مجلس همه به صندلی ریاست حریص تر شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین