پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۱۰۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: امسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پیش بینی می‌شود طرح ملی کاداستر برای ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران اجرا شود.

شعارسال: احمد طاهری صبح یکشنبه در هفتمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی طی سخنانی اظهار داشت: امسال و با ۲ برابر شدن اعتبارات نیاز است با توان مضاعف و با سرعت هرچه بیشتر از این فرصت پیش رو به نحو مطلوب استفاده شود و پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری در قالب اقدامات مکانیکی و بیولوژیکی در سطح حوزه‌های آبخیز استان به مرحله اجرا درآید.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: امسال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پیش بینی می‌شود ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران زیر پوشش طرح ملی کاداستر قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در اجرای پروژه‌های آبخیزداری اولویت با حوزه‌های آبخیزی است که طرح مطالعاتی داشته باشند.

گفتنی است که در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل، هر یک از اعضا در خصوص پیشرفت فیزیکی بخش‌های مرتبط گزارشی را به جلسه ارائه کردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5خرداد1398 ، کدخبر: 4626319: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین