پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۵۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز عملیات احداث اولین هتل پنج ستاره اردبیل در سفر آتی رئیس جمهوری خبر داد.

شعارسال: نادر فلاحی روز چهارشنبه در جلسه خدمات سفر اردبیل افزود: نبود هتل پنج ستاره یکی از دغدغه‌های مسئولان استان است و به همین دلیل با سرمایه گذاران بخش خصوصی مذاکراتی درباره احداث هتل انجام شده است.

او بیان کرد: با احداث هتل‌های پنج ستاره بی شک ماندگاری گردشگران بویژه گردشگران خارجی در استان افزایش یافته و دفعات سفر آنها نیز بیشتر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به افتتاح پل معلق شیشه‌ای قوسیشکل هیر افزود: این پروژه هم با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود که هم اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فلاحی گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل برنامه‌های زیادی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اداری استان اردبیل قرار گرفته است که افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه مهم گردشگری از جمله آنهاست.

وی با اشاره به اینکه هشت پروژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر رئیس جمهوری در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه سردر عالی قاپو، راه‌اندازی چندین موزه تخصصی و بهره‌برداری از مجموعه شیخ کلخوران از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در سفر آقای روحانی به اردبیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل درباره راه اندازی نمایشگاه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری گفت: این نمایشگاه در نگارخانه ختایی در ۱۳ خرداد ماه راه اندازی می‌شود.

فلاحی بیان کرد: این نمایشگاه در انتخاب و ماندگاری مسافرت‌ها مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین ۲ رویداد بین المللی در اردبیل با عنوان گردشگری سلامت با حضور ۱۵۰ مهمان خارجی و وزیران بهداشت کشورهای عضو اکو و همچنین مسابقات لیگ والیبال برگزار می‌شود که در معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری این استان مؤثر خواهد افتاد.

در این جلسه بر میزان ماندگاری مسافران و ارائه خدمات بهینه به مسافران تابستانی تاکید شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:8 خرداد 1398 ، کدخبر:852032 www.borna.news،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین