پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ۴ میلیارد تومان هزینه درمان یک بیمار مبتلا به ایدز تا پایان عمر است و وزارت بهداشت مکلف به ارائه درمان رایگان است.دکتر"نوذر نخعی" امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان کرمان در این جلسه با اشاره به لزوم ساماندهی زنان کارتن خواب در سطح شهر اظهار کرد: ۳۵ درصد از مبتلایان به ایدز در کشور ما خانم‌ها هستند.

شعار سال: دکتر"نوذر نخعی" امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان کرمان در این جلسه با اشاره به لزوم ساماندهی زنان کارتن خواب در سطح شهر اظهار کرد: ۳۵ درصد از مبتلایان به ایدز در کشور ما خانم‌ها هستند.

نخعی تصریح کرد: صدورت کارت ملی، صدور دفترچه بیمه، رایگان شدن هزینه متادون، اشتغال‌زایی، سطح بندی خدمات، جذب و تکریم خیران، تأمین هزینه‌های ضروری، در نظر گرفتن سرپناه و از جمله پیشنهادات است که در راستای کاهش مشکلات و ساماندهی زنان کارتن خواب باید اجرا شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان هشدار داد:

حال خانواده‌های کرمانی خوب نیست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: حال خانواده‌های ما در استان خوب نیست به طوری که کارکرد خانواده‌ها عوض شده و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیریم.

"سید فاطمه‌السادات حسینی" امروز هشتم خردادماه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان کرمان اظهار کرد: پایه و رکن اصلی خانواده، مادر است و خط مقدم مسائل فرهنگی و تربیت فرزندان به عهده خانواده است که اگر مادر خانواده دچار آسیب شود، نظام خانواده نیز سقوط خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که نظام دوم ما نظام آموزشی است و اگر معلم سقوط کند، تعلیم و تربیت جامعه ایرانی دچار آسیب جدی خواهد شد، افزود: نظام سوم جامعه است که محور آن الگوها هستند و برای ساختن یک جامعه به مهم‌ترین رکن که کانون خانواده است، نیاز داریم. لذا در سال گذشته با دستگاه‌های متولی امر خانواده سعی کردیم همه برنامه‌های دفتر امور بانوان با رویکرد تحکیم بنیان خانواده باشد.

حسینی با تاکید بر این‌که اگر خانواده از آسیب‌های فردی و درونی حفظ شود، جامعه خوبی خواهیم داشت، تاکید کرد: متأسفانه باید عنوان کنیم که حال خانواده‌های ما در استان خوب نیست به طوری که کارکرد خانواده‌ها عوض شده و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیریم.

حسینی در ادامه اظهار کرد: ساماندهی مسائل آموزشی و مشاوره خانواده در استان را انجام دادیم و برای تسهیل گری و کمک به امر آموزش و مشاوره فعالیت می‌کنیم.

وی با اشاره به طرح "ریحان" بیان کرد: در سال ۹۵ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی زنان مرکز ماده ۱۶ را با رویکرد درمان، آموزش و اشتغال راه اندازی کردیم اما به دلایلی تعطیل شد.

حسینی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیاز است طرح ریحان با رویکرد روانشناختی، آموزشی و اشتغال اجرا شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 8خرداد 98، کد خبر: 98030803601، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین