پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴
جفری دینوویتز که پیشنهاد لغو معافیت گروه‌های مذهبی از اجرای قانون واکسیناسیون کودکان را مطرح کرده و در نهایت موفق به تصویب آن نیز شد، گفت: نه در تورات، نه در انجیل و نه در قرآن و نه در هیچ کتاب مقدس دیگری گفته نشده که شما نباید واکسن بزنید.

شعارسال: جفری دینوویتز سیاستمدار دموکرات و عضو شورای ایالت نیویورک که پیشنهاد لغو معافیت گروه‌های مذهبی از اجرای قانون واکسیناسیون کودکان را مطرح کرده و در نهایت موفق به تصویب آن نیز شد، گفت: نه در تورات، نه در انجیل و نه در قرآن و نه در هیچ کتاب مقدس دیگری گفته نشده که شما نباید واکسن بزنید. اگر شما انتخاب کنید که فرزندتان واکسن نزند، علاوه بر او سایر کودکان را هم در معرض خطر قرار می‌دهید. با این کار عملا انتخاب می‌کنید که فرزندتان را به مدرسه نفرستید.

به گزارش بلومبرگ، با وجود لغو معافیت گروه‌های مذهبی از اجرای قانون واکسیناسیون اجباری کودکان مدرسه‌ای، صدها نفر از والدین کودکان واکسینه نشده در اعتراض به تصویب این قانون در ایالت نیویورک دست به اعتراض زدند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فانا، تاریخ انتشار: 25خرداد1398 ، کدخبر: 20161: www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین