پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل‌سنت زاهدان در نامه ای درگذشت محمد مرسی تسلیت گفت.

شعارسال: امام جمعه اهل‌سنت زاهدان در نامه ای درگذشت محمد مرسی تسلیت گفت.

 مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل‌سنت زاهدان در نامه ای درگذشت محمد مرسی تسلیت گفت.

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنا لله وإنّا إلیه راجعون»

خبر اندوه‌بار و غم‌انگیز درگذشت جناب دکتر محمد مرسی، رئیس جمهور سابق مصر در جلسه دادگاه، باعث تأسف و تألم خاطر اندیشمندان و عموم آزادی‌خواهان دنیا گردید.

سرگذشت مظلومانه دکتر محمد مرسی، سیاست یک بام و دو هوای مدعیان حقوق بشر را برای همگان واضح ساخت. در دنیایی که ادعای تمدن و دموکراسی دارد، چگونه با توطئه‌ی داخلی و پشتیبانی و حمایت بازیگران صحنه‌های بین‌المللی، رئیس جمهور قانونی و منتخب مردم مصر که از طریق انتخابات آزاد و پروسه دموکراتیک به این مقام رسیده بود، طی یک کودتای نظامی برکنار و یک فرد دست‌نشانده جای او را می‌گیرد، اما این ظلم با سکوت مجامع جهانی و مدعیان دموکراسی روبرو می‌شود!

مرسی پس از تحمل سال‌ها حبس و مواجهه با اتهامات ناروا، همچون برخی از ائمه و بزرگان سلف در حین حبس، مظلومانه به دیدار پروردگارش شتافت. این لکه ننگ برای همیشه بر پیشانی کودتاچیانی که دست به این توطئه و جنایت زدند خواهد ماند و تاریخ نیز این ظلم بزرگ را هرگز فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با هواداران و دوستان «محمد مرسی» در داخل و خارج مصر، بالاخص عزیزان و خانواده ایشان، از خداوند متعال مسئلت دارم ایشان را مورد مغفرت کامل قرار دهد و درجاتش را بلند فرماید و به همه بازماندگان و دوست‌داران ایشان اجر و صبر عنایت کند.

مولوی عبدالحمید

امام جمعه اهل‌سنت زاهدان


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:31 خرداد 1398،کدخبر:6975001 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین